|
AJ
Gast
|
Mee eens, hulde aan de organisatie!!
|
|
|
~nick~
Gast
|
zou eigenlijk vaker voor moeten komen. maar was zeker relaxt.
|
|
|
Bluecupra
|
Was inderdaad een erg geslaagde dag, stel ook voor om het vaker te organiseren @#$ 8)
Jeffrey
|
|
|
jeffrey
|
ik vond het zwaar tegen vallen. voordat je is wat kon testen.Alles lag er maar zonder lijnen. je wist niet aan wie je het moest vragen dus heb maar weinig getest.
maar voor de rest erg gezellig en leuke muziek
|
|
|
slufterhufters.com
|
%proost% 8) @#$ %@! * ??? : :-* %proost% Was een prima dag, rare kostgangers gezien vandaag.... [verwijderd door de admin]
|
|
|
xray
|
Super om al die kites en kiters bij elkaar te zien, best wel indrukwekkend voor een forumevent. Hulde aan de organisatie!!! .^ .^ .^ .^
Retegoede muziekinstallatie en lekkere muziek. Ik kon bij de vuurtoren de muziek nog horen! ;-) De JN's zaten vast in de file op de A13 helaas en de wind was later spelbreker. Zo'n Door van Spleene is dan wel een uitkomst! ;D
|
|
|
Erik Verhe1j
|
Top gedaan mannen van Kitehigh!
|
|
|
Rutger II
|
Top daggie,
hulde voor de organisatie 8) .^
|
|
|
Joost
|
Was erg gezellig ben benieuwd naar de foto's. .^
En super georganiseerd vooral de hot dogs ;D
|
|
|
Carver
Gast
|
De sfeer was top ! Arjan stond zijn mannetje tijdens het hotdogs maken, de muziek was ook top ! Jammer van de wind, maar de hele dag met elkaar chillen is ook rlx op z'n tijd !
Kortom : TOP meeting ! %proost%
|
|
|
Naish........what else???
|
Hulde en complimenten aan de organisatie!!!!!! Het was erg gezellig alleen de wind was ruk!!!
|
|
|
|
|
Emiel
|
WAS TOP!!! bedankt
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Was inderdaad (als je maar vroeg genoeg begonnen was) een lekker daggie. Beetje vlagerig, maar er was tenminste wind, en ZON. Super muziek, lekkere beat, en op een gegeven moment bij Bob Marley begon spontaan de zon te schijnen ??? Organisatie had het weer goed geregeld. Alvast een datum prikken voor de volgende...... helaas en de wind was later spelbreker. Zo'n Door van Spleene is dan wel een uitkomst! ;D
Graag gedaan...
|
|
|
xray
|
Thanks Rick !!!
|
|
|
Emiel
|
de paasinstallatie was ook top trouwens!
|
|
|
|
haaaanz
Gast
|
TOP event!!!! wie hebben er op de terugweg eigenijk nog meer dik lang in de file gestaan op de A15? ik en emiel stonden daar uur lang in die tunnel vast of zo, dik toeterconcert daaro @#$ en natuurlijk zorgen ik en emiel voor de muziekinstallatie in die tunnel %@! %proost% uiteindelijk 1.5 uur vertraging daardoor.... maarja, de mac donalds was dan toch wel weer een goede goedmaker .^ nog een keer zo'n event, op strand horst of zo of op wijk aan zee!!!
|
|
|
xray
|
Whoeeaaah, ik ben er omheen gereden en had geen vertraging.... ben ik ff blij
|
|
|
Roni-Size
|
Die File heb ik gelukkig ook gemist. Zijn eerst nog ff wezen eten op Rockanje , met een klein beetje hoop op nog een beetje wind Toen we om 7.30 wegreden was alles denk ik al opgelost. Jongens bedankt voor deze mooie dag, was erg gezellig en leuk zoveel kite liefhebbers bij elkaar te ontmoeten. @#$ @#$ Ik vond het persoonlijk erg mooi een klein jochie van 8 jaar te zien springen met en kite van Best op het strand, (onder toezicht van zijn ouders) goed man dat belooft wat. Groeten Ronald.
|
|
|
|
Spinnerfreak
|
Soow Heee!!! Die meeting was me het avontuurtje wel! De dag begon super met een lekker zonnetje en genoeg wind. Nadat we net als vele anderen een tijdje in de file hadden gestaan, waren we rond een uur of half twaalf in Brouwersdam aangekomen. Het was echt top voor de eerste keer en mijn dag kon niet meer stuk. Maar goed, spullen gepakt en het water alles opgetuigd. Rond een uur of twaalf het water opgegaan. Net op het moment dat de wind afnam... Toen viel mijn kite uit de lucht en was ik van het land afgedreven. Ik ben nog maar een beginnen er kon mijn kite niet meer uit het water opstarten. Maar mijn kite trok me wel mee de zee op. Toen heb ik mezelf maar naar mijn kite getrokken en na een hele tijd zwemmen kwam ik bij die pier aan die een kilometer verder lag... Gelukkig bracht die reddingsbood me weer terug naar het strand. Ondertussen waren mijn vier lijnen tot spaghetti gedraaid en daarna ben ik dus weer twee uur bezig geweest om die uit de knoop te halen (misschien zagen jullie me daar wel zitten...) Toen ik eindelijk klaar was viel de wind weg en na een tijdje begon het ook nog keihard te regenen....
Maar al met al vond ik het wel supergezellig en ik had zeker een topdag gehad!!! Thank you people!!!
Die muziek was zeker goed man!!!
|
|
|