Downwinder bal rolt..........

Jurrien

Berichten: 2149
Antwoord #25 Mei 30, 2005, 11:56:11
edit2Rapporteer  
ook groningers en omstreken die meegaan???
svanhooreweghe
Gast
Antwoord #26 Mei 30, 2005, 12:33:45
edit2Rapporteer  
zet je mij op je mailinglist?
stefan.vanhooreweghe@kiteboard.com
Marc de Munnik

Berichten: 1252
Antwoord #27 Mei 30, 2005, 18:18:08
edit2Rapporteer  
zet je mij op je mailinglist?
stefan.vanhooreweghe@kiteboard.com

Stuur even een mailtje naar.. kitemonster@hotmail.com !! ;D
 
alexx
Gast
Antwoord #28 Mei 30, 2005, 18:24:38
edit2Rapporteer  
Hoe lang duurt de tocht (30km) ongeveer bij 5 bf westenwind? Naar schatting...
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #29 Mei 30, 2005, 18:24:59
edit2Rapporteer  
Wat Arno noemt is een goede.... iedereen moet goede spullen hebben.... dus er moet een verplichte inspectie plaats vinden van iedereen zijn materiaal... zodat niemand met gare spullen kan mee doen, en mag mee doen...

ik ben ook van de partij....

 

Niet alleen voor een downwinder. Je spullen zal je altijd bij elke sessie moeten checken. Crappy gear is levensgevaarlijk!!
Met houtjestouwtjes gear varen is vragen om problemen, en vroeg of laat begeeft het.
Dus het is van zelfsprekend dat je materiaal in orde moet zijn voor deelname.
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #30 Mei 30, 2005, 18:40:16
edit2Rapporteer  
bring it on!!

gezinus

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #31 Mei 30, 2005, 19:39:15
edit2Rapporteer  
ook groningers en omstreken die meegaan???

als ik vrij ben ga ik ook mee. (winschoten)
denniSS fuel
Gast
Antwoord #32 Mei 31, 2005, 22:12:12
edit2Rapporteer  
laat het maar weten................, kheb ter nu al zin in.
tilburg

Berichten: 45
Antwoord #33 Juni 01, 2005, 00:05:16
edit2Rapporteer  
Wanneer gaan jullie dit doen dan? Heel misschien kan ik aan het eind van de zomer wel hoogte lopen en kan ik ook mee, of in ieder geval een stuk. Lijkt me echt gaaf man. Maar ja, zoals het er nu uit ziet kan ik niet mee.

Claudia, het mooie van een downwinder is dat je geen hoogte hoeft te lopen!!! so go for it......
Flakkee-John

Berichten: 782
Antwoord #34 Juni 01, 2005, 00:08:57
edit2Rapporteer  
misschien  gewoon geen datum plannen en wanneer 2 of 3 dagen de vooruitzichten goed zijn alles verder afregelen. Denk dat het moeilijk is om een datum lang van te voren prikken. Denk dat er genoeg hulp van diverse kanten is om alles rond te maken

tilburg

Berichten: 45
Antwoord #35 Juni 01, 2005, 00:15:17
edit2Rapporteer  
Jongens van het comite....
Kunnen wij hier een aparte inschrijving van maken. en ff een def. dag tijd hoe bla bla

of is dit er al? .^

tilburg
zagy

Berichten: 804
Antwoord #36 Juni 01, 2005, 12:29:33
edit2Rapporteer  
Wanneer gaan jullie dit doen dan? Heel misschien kan ik aan het eind van de zomer wel hoogte lopen en kan ik ook mee, of in ieder geval een stuk. Lijkt me echt gaaf man. Maar ja, zoals het er nu uit ziet kan ik niet mee.

Claudia, het mooie van een downwinder is dat je geen hoogte hoeft te lopen!!! so go for it......


maar het lijkt me wel verstandig dat je toch wel redelijke kiteskills hebt. Aangezien je toch met een heel stel bij elkaar bent. En 30 km zal wel een paar uur duren.
Hoe is de planning nu? binnen 3 weken of gaan jullie dta niet redden?
Jurrien

Berichten: 2149
Antwoord #37 Juni 01, 2005, 13:11:59
edit2Rapporteer  
ook groningers en omstreken die meegaan???

als ik vrij ben ga ik ook mee. (winschoten)

als je vrij bent en meegaat, heb je nog een plekje vrij dan???
voeg anders ff toe aan msn of mail: ditmoetjeweten@hotmail.com
~nick~
Gast
Antwoord #38 Juni 01, 2005, 21:11:56
edit2Rapporteer  
ben er bay,
dit lijkt me ook echt te gek.
en ben ook zeker in staat om te helpen.
haaaanz
Gast
Antwoord #39 Juni 01, 2005, 21:35:58
edit2Rapporteer  
ik wil wel meedoen, maar moet de datum wel bekend zijn, niet tussen 21 juli en 11 augustus bv en wel op een zondag als het kan, ( zaterdagochtend moet ik werken ) en slufter is anderhalf uur rijden voor mij :S
Robert van Deursen
Gast
Antwoord #40 Juni 02, 2005, 14:49:11
edit2Rapporteer  
Omdat ik ook wel mee wil doen aan deze fantastische downwinder heb ik met Fons afgesproken dat ik navraag zou doen of er een vergunning nodig is.
Ik heb met de GZH (uitvoerende instantie namens de gemeenten en eigenaren van recreatie gebieden) en de Zeehavenpolitie gesproken.

Er is alleen een vergunning nodig als we starten of landen op een plek waar volgens de APV (Algemene Politie Verordening) niet gekite mag worden. Dus dit betekent dat wanneer we starten vanaf de 2e trap op de slufter en landen in de kitezone bij Brouwersdam er geen vergunning nodig is.
ALs we willen starten vanaf de blokkendam zal er wel een vergunning nodig zijn (tenzij we pas na 1 oktober gaan starten, dan mag daar volgens de APV ook weer gekite worden). De vergunning moet aangevraagd worden bij de dienst vergunningen en evenementen van de gemeente Rotterdam.

Robert van Deursen
NKV Regiovertegenwoordiger
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #41 Juni 02, 2005, 16:51:01
edit2Rapporteer  
Dan wordt het starten bij de Brouwersdam, en dan eindigen we bij de 2e trap op de Slufter.
Of andersom.

Eigenlijk is de bedoeling strand Renesse eindigen Blokkendam, of andersom.

Heb je denk 2 vergunningen nodig.

Robert van Deursen
Gast
Antwoord #42 Juni 02, 2005, 17:54:00
edit2Rapporteer  
Arno,

Het klonk niet alsof het een groot probleem zal zijn een vergunning te krijgen. Richting Renesse weet ik niet hoe het zit, maar voor de Blokkendam is volgens mij wel een vergunning te krijgen.

Robert
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #43 Juni 02, 2005, 19:01:53
edit2Rapporteer  
Er is een soort verbod op de stranden bij Renesse, maar als we daar vroeg zijn en alleen maar opstappen zullen ze heus niet moeilijk doen.
Het is een zeer groot strand bij Renesse.

Maar je mag toch gewoon kiten bij de blokkendam.
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #44 Juni 02, 2005, 20:50:04
edit2Rapporteer  
Officieel alleen toegestaan bij de 2e trap tussen 1 juni en 1 oktober. Buiten die periode is het toegestaan van het vogelrustgebied tot Blokkendam.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.