waar te boeken voor Hurghada in oktober

Flakkee-John

Berichten: 782
Mei 30, 2005, 21:47:37
edit2Rapporteer  
Ik wil graag in oktober naar Hurghada, Denk richting Colona, maar wie weet waar ik kan boeken voor hotel en vlucht.
Dit uiteraard zo goedkoop mogelijk, omdat dit een bonus vakantie is.

Let me know

greetz John
Sebastiaan

Berichten: 133
Antwoord #1 Mei 30, 2005, 21:52:59
edit2Rapporteer  
als het zover is, moet je gewoon alle online reisbureau's af en een last minute boeken. want die zijn er genoeg in oktober, dus dan gewoon even de goedkoopste checken.

of ga je precies in de herfstvakantie?
Flakkee-John

Berichten: 782
Antwoord #2 Mei 30, 2005, 21:55:25
edit2Rapporteer  
Ik zag dat er voor colona watersports hotels staan, maar kom deze nog nergens tegen. Ik probeer kids van school te houden

Mooiste is dat vrouwtje vanaf strans een beetje kan snorkelen en ik kiten zijn we beiden blij.

We gaan deze zomer al, naar st perre pescador, maar wil haar verrassen
MrRippey

Berichten: 524
Antwoord #3 Mei 30, 2005, 23:01:04
edit2Rapporteer  
Ben net terug uit Hurghada en bij colona gezeten, colona Watersports bevind zich op het strand van Hotel Magawish!

Ik vond het zeker geen ideale spot en zeker geen beginnersspot. Je hebt gewoon weg niet de ruimte om aan te meren je lijnen kan je nieteens laten liggen die moet je elke keer oprollen als je ff gaat chillen! De wind is zeer vlagerig doordat ie net een tikkeltje aflandig is, maar als je kan varen is het voor de rest wel een mooie spot vlak water geen golven en lekker weer en warm water!! Veel plezier @#$ @#$
Freija
Gast
Antwoord #4 Mei 30, 2005, 23:33:11
edit2Rapporteer  
Mr Rippey... t was gezellig Smiley heb beetje heimwee nr colona...

Water is wel mooi helder bij de zandbank... Vrouwtjes vermaken zich daar ook, mooi snorkelen als je richting rif zwemt...
Rudolf

Berichten: 391
Antwoord #5 Mei 31, 2005, 01:33:20
edit2Rapporteer  
Wat heb je betaald voor je vlucht, Freija? Jij was toch ook student...ben op zoek naar zacht prijsje...
Wieteke
Gast
Antwoord #6 Mei 31, 2005, 08:22:34
edit2Rapporteer  
Wij zijn vorig jaar heeeel goedkoop met de vakantiediscounter naar Safaga (zo'n 30 km van Hurghada) geweest. We gingen dan elke dag voor 10 euro met een bootje naar een spot waar we geen last had van de vlagen die veroorzaakt werden door de hotels. Ze namen een bende kites mee, zodat we met elke wind konden kiten. Lunch kreeg je op de boot. Wanneer er geen wind was konden we lekker snorkelen! Verder hadden ze bij het hotel naast ons ook een kitezone waar je tegen betaling (5 euro inc. lunch) ook heen kon.
Het was echt een supervakantie!
CabriPro

Berichten: 328
Antwoord #7 Mei 31, 2005, 13:24:59
edit2Rapporteer  
www.lastminute.pagina.nl

wij gaan zaterdag,http://www.giftunbeachresort.com/, hebben gewoon via D-reizen geboekt

Megawish Resort achter Colona kun je boeken via http://www.happysport.nl/

succes
kitechickie
Gast
Antwoord #8 Mei 31, 2005, 19:55:14
edit2Rapporteer  
Heb er zelf geen ervaring mee, maar heb gehoord dat je op de volgende site wel wat kan vinden om te kiten: www.happysport.nl

Succes!!!! %@!
Tony

Berichten: 110
Antwoord #9 Mei 31, 2005, 22:57:24
edit2Rapporteer  
Niet doen John. Na September is de wind in Hurghada erg onzeker. Je kan mazzel hebben maar je neemt een behoorlijk risico.
Flakkee-John

Berichten: 782
Antwoord #10 Juni 01, 2005, 00:06:12
edit2Rapporteer  
Thanks Tony, maar waar moeten we dan heen om een beeje zeker te zijn. 2 van de 7 dagen mag het minder zijn met de wind, dan pas ik deze dagen op de kids en dan kan ik de rest van de week knallen ;D

Tony

Berichten: 110
Antwoord #11 Juni 01, 2005, 22:17:48
edit2Rapporteer  
Ik weet ook zo snel geen betere stek die dichtbij en goedkoop is. Ik ben 4 keer in Hurghada geweest waarvan 1 keer eind oktober. Ik heb toen 3 van de 7 dagen kunnen varen. Het was toen wel een hele slechte week. Ik denk dat de gemiddelde week in oktober iets beter is.
Flakkee-John

Berichten: 782
Antwoord #12 Juni 01, 2005, 22:26:21
edit2Rapporteer  
ok wil vouwtje cadeau doen, die zal er niet helemaal rouwig over zijn als ik 2 a 3 dagen niet kan kiten. Ik ga een kijken om te boeken. Heb al site gevonden voor tickets van 290 euri nu nog eens kijken wat het hotel kost

Naish-Kiter

Berichten: 1513
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #13 Juni 01, 2005, 23:00:27
edit2Rapporteer  
ik ga naar el gouna van 21 julie en dan 3 weken heb er vet veel zin in en dan maar hopen  met een lekker briesje
duik

Berichten: 169
Antwoord #14 Juni 02, 2005, 10:42:32
edit2Rapporteer  
ik ga naar el gouna van 21 julie en dan 3 weken heb er vet veel zin in en dan maar hopen met een lekker briesje

he relaxed. welk hotel?
ga waarschijnlijk 18 jul en dan 2 weken.
welke maat kites neem je mee?

mzzl martijn
huib

Berichten: 453
Antwoord #15 Juni 02, 2005, 12:13:57
edit2Rapporteer  
Zelf regelen:

- Je kan een selectie uit de chartervluchten maken door onder het menuutje chartervluchten te zoeken op www.schiphol.nl.

- Magawish kan je online boeken. Weet het adres niet maar gewoon even googlelen of zo. Je kan ze gewoon even een email sturen met de periode, aantal personen en zo en vragen om een prijsopgave.

Anders gewoon de Dreizen, Neckermann en anders goedkope reisaanbieders proberen. Ik heb een keer via Neckermann een goedkoop vluchtje + hotel geboekt. Achteraf was zelf boeken van vlucht en hotel net zo duur.
Airjan

Berichten: 61
Antwoord #16 Juni 02, 2005, 21:13:42
edit2Rapporteer  
ok wil vouwtje cadeau doen, die zal er niet helemaal rouwig over zijn als ik 2 a 3 dagen niet kan kiten. Ik ga een kijken om te boeken. Heb al site gevonden voor tickets van 290 euri nu nog eens kijken wat het hotel kost

Als je vanuit duitsland kunt vliegen kijk dan een op www.condor.de. Met een board kleiner dan 1.40 ook geen gezeik over je kite spullen. ( trouwens, rond die tijd moetr je voor 350 euries ook wel een complete vakantie die kant op kunnen krijgen ). Ben zelf in Maart nog 4 dagen in het Hilton geweest, kon gewoon elke morgen langs het strand naar Colona lopen. Hilton is beter dan Magawish. ( Heb ik me laten vertellen)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.