Aladdin Beach Resort

Sky®ideR

Berichten: 243
Juni 03, 2005, 21:29:07
edit2Rapporteer  
Hoi iemand die ervaring heeft met dit resort in Hurghada...?? zit naast Jasmine ik wil er samen met mijn vrouw naar toe eind juni.

Meteen volgende vraag hoe is het met de wind in die periode. ik vaar met een Torch 12m en 16m of moet ik voor Hurghada toch een 8m regelen..??

Thx

Grtz
Flakkee-John

Berichten: 782
Antwoord #1 Juni 03, 2005, 21:36:19
edit2Rapporteer  
is dit ook dicht bij colona watersports?
Sky®ideR

Berichten: 243
Antwoord #2 Juni 03, 2005, 21:42:43
edit2Rapporteer  
volgens mij bij Tom Friedl
peterb

Berichten: 380
Antwoord #3 Juni 04, 2005, 09:30:20
edit2Rapporteer  
vorig jaar zijn wij daar ook geweest, is op zich prima, wel groot en massaal, neem wel lange broek mee anders mag je 's avonds restaurant niet in!!!

neem aub ook een 8tje mee, de wind in Egypte kan vaak ook erg hard zijn (7bft en meer)
Sky®ideR

Berichten: 243
Antwoord #4 Juni 04, 2005, 15:46:56
edit2Rapporteer  
vorig jaar zijn wij daar ook geweest, is op zich prima, wel groot en massaal, neem wel lange broek mee anders mag je 's avonds restaurant niet in!!!

neem aub ook een 8tje mee, de wind in Egypte kan vaak ook erg hard zijn (7bft en meer)

Ik had ook nog niet echt plannen om 16m mee te nemen, waarschijnlijk ff 8m'tje lenen van vriend of ergens nog een leuke op de kop tikken Smiley

De maand juni julli nog bijzonderheden kwa weer?
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #5 Juni 04, 2005, 19:37:40
edit2Rapporteer  
jah! teveel zon(40-45C) en teveel wind(15-30kn) top dus!!! pas wel op het rif en ga keer naar tavila(eilandje voor de kust) om daar te kiten, kost ong 15 euro voor 1 dag en is het zeker waard. wij zitten met 15 man van 21juli-11aug in el gouna.

tavila:
http://galerie2004.oase.com/20040325_elgouna_tavila/index_auswahl.html
daniell
Gast
Antwoord #6 Juni 04, 2005, 19:39:37
edit2Rapporteer  
Hee kerel met de oranje vinnen  Wink Wij zijn ook in Hurghada geweest en waren daar in maart. We zaten in het Hilton Long Beach resort. Ca 5 kilometer bij Tommy Friedl vandaan. Zou daar nog een kite huren, er werd me verteld dat Tommy altijd het nieuwste materiaal heeft en dat de andere kitescholen altijd de oude rotzooi van hem aan het einde van het seizoen opkopen.
Maar bij ons resort kon je prima kiten ondanks dat ik mijn spullen niet mee had....... ??? (was nog iemand aan het kiten). Heerlijk rustig, redelijk ondiep water en.. een super resort, ook voor de vrouw! We hebben het er binnenkort wel ff over op Workum. En heb vandaag wel mijn andere aankoopjes kunnen testen. Prima board (nu ook met oranje vinnen), ook in combinatie met die oude airblast 8.6
KITE ANGEL

Berichten: 293
Antwoord #7 Juni 04, 2005, 20:02:37
edit2Rapporteer  
Hoi skyrider ik ben 5 jaar geleden in dat resort geweest toen wist ik nog niets van kitesurfen en dat resort was nog maar net geopend ik weet ook niet of je gelijk bij dat resort het water op mag maar er stond toen elke dag echt een superwind en als je daar gelijk het water op mag ZZZOOOOO dan ben ik wel degelijk jaloers op je HAHA je hoeft hooguit één minuut te lopen en dan kan je al knallen alles was bij mij toen top geregeld ik had een allinclusive echt relaxed eten wat je wil en drinken echt goed te doen en als je daar bent kun je een soort van duik/snorkel excursie houden naar een relaxte kitespot alleen is het wel een schelpenstrand op die eiland waar ik geweest ben maarja gewoon je vriendin de kite aan laten pakken en niet op het strand laten neerkwakken  ;D er zal best wel een hoop veranderd zijn daar omdat er echt wel veel mensen nu heengaan om te kiten maar dat zou je mischien even kunnen checken waar je je reis geboekt heb  .^

iig veel kitefun daar  8) 8)



GGGRRRTTZZZ Eddy
xray

Berichten: 3688
Antwoord #8 Juni 04, 2005, 21:29:15
edit2Rapporteer  
Was twee jaar geleden in Aladdin. Korte broek was overigens geen probleem in het restaurant.
Prima kiten bij Tommy Friedl, erg aardig en relaxt. Neem al je kites mee, dus ook je 16, heb er redelijk vaak mee gevaren. Hotel is prima, niets bijzonders maar eten was OK een de kamers ook, bedden waren twijlaar formaat, maar dan wel 2 stuks die niet tegen elkaar gezet kunnen worden.
Sky®ideR

Berichten: 243
Antwoord #9 Juni 04, 2005, 21:47:50
edit2Rapporteer  
Hee kerel met de oranje vinnen Wink Wij zijn ook in Hurghada geweest en waren daar in maart. We zaten in het Hilton Long Beach resort. Ca 5 kilometer bij Tommy Friedl vandaan. Zou daar nog een kite huren, er werd me verteld dat Tommy altijd het nieuwste materiaal heeft en dat de andere kitescholen altijd de oude rotzooi van hem aan het einde van het seizoen opkopen.
Maar bij ons resort kon je prima kiten ondanks dat ik mijn spullen niet mee had....... ??? (was nog iemand aan het kiten). Heerlijk rustig, redelijk ondiep water en.. een super resort, ook voor de vrouw! We hebben het er binnenkort wel ff over op Workum. En heb vandaag wel mijn andere aankoopjes kunnen testen. Prima board (nu ook met oranje vinnen), ook in combinatie met die oude airblast 8.6

Ah cool ik was vandaag ff op Mirns maar mij iets te hard, morgen weer Mirns misschien dat ik je daar nog wel ff spreek over Hurghada.

@xray hoe waren de bedden kwa hardheid...?? mijn vrouw kan niet slapen op een te hard bed...??
Thx
daniell
Gast
Antwoord #10 Juni 05, 2005, 00:32:39
edit2Rapporteer  
Ben morgen in Workum dus....
Hattori Hanzo

Berichten: 412
Antwoord #11 Juni 05, 2005, 14:57:52
edit2Rapporteer  
Ben 5 jaartjes terug in dit resort geweest was in februari..... kite toen nog niet maar wat mij opviel is dat de wind (echt iedere dag) vrij hard was.
Water was toen wel erg koud dus een wetsuit of een shorty is wel aan te raden als je in februari gaat.

Park is mooi opgezet met leuke huisjes... 
Het hotel was toen nog in aanbouw (net als 90% van de rest van het land)
eten is opzich wel goed alleen die mafkezen gooien geen zout in hun brood (smaakt echt goor).. dus even het zoutpotje menemen bij het ontbijt!

in ieder geval... een goede vakantie gewenst!
Sky®ideR

Berichten: 243
Antwoord #12 Juni 05, 2005, 17:45:08
edit2Rapporteer  
@daniell Hee waarom zat je nou op Workum lekker druk zeker, nou Mirns een man of 10/15 dus lekker geknalt.

Maar ik ben vast wel weer een keer voor die tijd daar, anders misschien weet jij hoe de bedden daar zijn...??

Thx voor tips al weer en het lijkt er op dat we 28 juni gaan en dan voor 10 dagen

Grtz
daniell
Gast
Antwoord #13 Juni 05, 2005, 18:04:30
edit2Rapporteer  
Workum... gisteren maximaal 20 mensen op het water Smiley Niet iedereen heeft een kleine kite kennelijk.
Vandaag was het wel redelijk druk. 50 kiters schat ik toch wel.
daniell
Gast
Antwoord #14 Juni 05, 2005, 18:07:44
edit2Rapporteer  
Bedden in ons resort waren echt top! groot ook trouwens. Zaten in een 5 sterren resort mag dan ook wel hè!
O ja ... diarreeremmers mee, genoeg.
Sky®ideR

Berichten: 243
Antwoord #15 Juni 05, 2005, 18:11:09
edit2Rapporteer  
Workum... gisteren maximaal 20 mensen op het water Smiley Niet iedereen heeft een kleine kite kennelijk.
Vandaag was het wel redelijk druk. 50 kiters schat ik toch wel.

Ja is maar waar je van houd dan. Maar nu ik toch weer reageer misschien enig iedee hoe ver colona van Jasmine vilage is of is het bij Tom Friedl ook goed te doen..??

Ps tevens vandaag mijn "Vliegbrevet" gehaald (vaarde met mij n 16m erg HOOG!) Grin:D:D:D
xray

Berichten: 3688
Antwoord #16 Juni 05, 2005, 23:53:18
edit2Rapporteer  
Bij Tommy kun je ook prima kiten. Je hebt alleen geen zandbank zoals bij Colona maar voor de rest helemaal OK. Bedden zijn niet superzacht, ook niet keihard maar eerder hard dan zacht (volg je het nog?). Eten is prima, veel fruit en yoghurt voor het ontbijt.
Sky®ideR

Berichten: 243
Antwoord #17 Juni 06, 2005, 18:59:32
edit2Rapporteer  
Bij Tommy kun je ook prima kiten. Je hebt alleen geen zandbank zoals bij Colona maar voor de rest helemaal OK. Bedden zijn niet superzacht, ook niet keihard maar eerder hard dan zacht (volg je het nog?). Eten is prima, veel fruit en yoghurt voor het ontbijt.

Ja ik snap hem nog, nou ik denk dat het wel goed moet komen dan. Maar geen zandbank, dus geen vlak water spot daar...??
xray

Berichten: 3688
Antwoord #18 Juni 07, 2005, 01:36:41
edit2Rapporteer  
Nope, daarvoor moet je echt bij Colona zijn. De beginners bij is door eb en vloed af en toe ook retestrak maar daar mag je niet springen....
Sky®ideR @ work
Gast
Antwoord #19 Juni 07, 2005, 15:59:54
edit2Rapporteer  
Nou ja het zal er best wel vet worden...?? Wanneer ik terug ben en foto en/of film heb horen jullie het natuurlijk ook.

Grtz en thx voor de info.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.