Heelholders

Marc de Munnik

Berichten: 1252
Juni 09, 2005, 21:11:44
edit2Rapporteer  
ff van spelt geplukt op hanglos!

Kevin Langeree zag ik er voor het eerst mee en nadat dat ik op Stephan van den Berg zijn board had gevaren was ik overtuigd, dit ruled!
  
 
  
Bij veel fietsenmakers hebben ze een stapel versleten binnenbanden liggen voor creabea"s die gratis af te halen zijn. Neem er een van een mountainbike, die zijn lekker breed en geven veel steun.

 
  
Knip er 2 van 32 cm en maak 3.5cm van de uiteinden een klein gaatje. Leg tussen de strap en de binnenband nog een plaatje en hij gaat heel lang mee.
  
 
  
Met dank aan Stephan voor de mountainbike binnenband tip
Radical Ronnie

Berichten: 386
Logs: 0 | 1555 uur
Antwoord #1 Juni 10, 2005, 09:01:42
edit2Rapporteer  
Ik heb hier ook nog een mooie instructie uit de online Kiteboard Magazine over hetzelfde thema:

http://www.homepages.hetnet.nl/~rkolijn/FootStrap.jpg



Suc6  .^

Ron
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #2 Juni 10, 2005, 09:07:05
edit2Rapporteer  
Het zou wel eens handig kunnen zijn ja, nooit meer met je voetjes vroeten om lekker in je voetbanden te zitten, maar ja het heeft ook zijn nadelen.
Marc de Munnik

Berichten: 1252
Antwoord #3 Juni 10, 2005, 10:21:14
edit2Rapporteer  
Het heeft ook nadelen ja, Maar denk toch dat ik het eens ga proberen... ben wel benieuwd
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.