Hoezo naar duitsland, nederland goedkoper!!

daniel005
Gast
Antwoord #25 Juni 13, 2005, 16:04:39
edit2Rapporteer  
HEb gister deze topic even bestudeert en vanmiddag in Makkum een 2004 Cabrinha Nitro 17m2 NIEUW gekocht voor 499 Euro .^ .^ Daar kn ainderdaad geen enkele winkel tegen op. 8)
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #26 Juni 13, 2005, 16:29:55
edit2Rapporteer  
op ebay.de gingen die nitro's 17 een half jaar geleden al voor 450 eruit.
Roel W

Antwoord #27 Juni 13, 2005, 18:39:43
edit2Rapporteer  
ik ken geen shopeigenaar, pro-kiteboarder of producent die miljonair is in de kitebranche. ik geloof dat de totale wereldomzet in de kite-industrie is van 40 miljoen dollar is en dat is echt weinig.

Je moet goed lezen"de man BOVEN aan de ladder"veel geld opstrijkt!En de meeste merken hebben niet enkel kiteverkoop als bron van inkomsten.
Maar denk niet dat de kiteverkoop verlieslatend is,zeker niet in de elk jaar maar groeiende sport.
Silversurfer1

Antwoord #28 Juni 13, 2005, 19:04:45
edit2Rapporteer  
oh je bedoelt osama bin laden of bill gates... dat zijn gasten die de wereld runnen... ja die worden inderdaad erg rijk van het kiteboarden...

en mister naish of mister neil pryde zijn zeker weten geen miljonair! om van de 'bazen'van slingshot maar te zwijgen.
naish23

Geen avatar

Antwoord #29 Juni 13, 2005, 19:10:49
edit2Rapporteer  
Ik heb trouwens gehoord dat er nog steeds patenten op tube kites lopen en dat de uitvinders per verkochte kite 20-40 dollar opstrijken! Dat is pas handel...
Moza

Antwoord #30 Juni 13, 2005, 19:17:11
edit2Rapporteer  
Geef mij maar een patent op een paperclip!
Erik

Geen avatar

Antwoord #31 Juni 13, 2005, 19:20:00
edit2Rapporteer  
Hardstikke bedankt dudes  .^

Heb vanmiddag ook ff m'n verzameling aangevuld met een V4 12m2
cpl. met bar en pomp en NIEUW voor 499,-
Alles dumpen van 2003 en 2004 vanaf 299,-
't was wel druk daar in Noord Nederland  ;D

Roel W

Antwoord #32 Juni 13, 2005, 19:25:02
edit2Rapporteer  
oh je bedoelt osama bin laden of bill gates... dat zijn gasten die de wereld runnen... ja die worden inderdaad erg rijk van het kiteboarden...

en mister naish of mister neil pryde zijn zeker weten geen miljonair! om van de 'bazen'van slingshot maar te zwijgen.

Ja het zijn allemaal sukkelaars die elke maand moeten zien wat ze doen,
omdat ze anders niet rond komen ???

Natuurlijk in vergelijking met osama bin laden of bill gates,maar zijn heus nog wel andere mensen op deze planeet die wat geld verdienen.

Maar wordt een beetje te offtropic,dus ga er met kappen. %proost%
johan derksen
Gast
Antwoord #33 Juni 13, 2005, 19:39:22
edit2Rapporteer  
..is er een link naar die goedkope kitewinkel.
voor 499,- nieuw wil ik ook wel.
via 2de hands staan de 2de hands kites voor meer aangeboden.
johnny
Gast
Antwoord #34 Juni 13, 2005, 20:25:52
edit2Rapporteer  
www.funsportmakkum.nl
johan derksen
Gast
Antwoord #35 Juni 13, 2005, 20:43:47
edit2Rapporteer  
bedankt voor de link  .^
je hebt gelijk, morgen sta ik er al vroeg om er 1 of 2 te kopen  8)

er staat nogal wat te koop  ;D
www.funsportmakkum.nl/HTML/Offers/index_kites.html
peterb

Antwoord #36 Juni 13, 2005, 22:02:29
edit2Rapporteer  
Het lijken wel Duitse taferelen. Nou moet dit ook wel want het stikt daar in Makkum van de Duitsers. Nou prima dat er een beetje prijsconcurrentie hier in Nederland komt. Waar blijven de andere Nl. zaken nu?
Naish........what else???

Antwoord #37 Juni 13, 2005, 22:13:54
edit2Rapporteer  
Ach een kite is maar een stukje stof..........................ik zou ze gewoon zelf gaan maken of verkopen wanneer je denkt dat je er stinkend rijk van kan worden!!!
Als je echt heel intelligent bent en ons de marktwerking uit kan leggen, heb je vast een hele goede baan en toch maak je je zorgen om een paar euries korting op een kite.
Roel W

Antwoord #38 Juni 14, 2005, 01:12:18
edit2Rapporteer  
Ach een kite is maar een stukje stof..........................ik zou ze gewoon zelf gaan maken of verkopen wanneer je denkt dat je er stinkend rijk van kan worden!!!
Als je echt heel intelligent bent en ons de marktwerking uit kan leggen, heb je vast een hele goede baan en toch maak je je zorgen om een paar euries korting op een kite.

Is natuurlijk altijd makkelijker praten als je het geluk hebt dat je wordt gesponserd.
En 20% is best wel wat meer dan een paar euro's.

Is een beetje mijn menig en wil helemaal niet de intelligente gaan uithangen.Maarja bob,jij moet waarschijnlijk praten voor je eigen winkel of toch degene waar je voor werkt.
Maar begrijp me niet verkeerd,zou ook niet willen dat onze sport wordt dood geconcureerd enkel maar om goedkopere gear,dan betaal ik liever een beetje meer.Maar naar mijn mening moet een prijsverlaging mogenlijk zijn en zeker omdat de afzetmarkt steeds maar groter wordt...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.