drifter
|
yooo, zwaarvet.
Merk dat ik met mijn nitro 12 2005 al heel snel kan varen, wordt nu dus nog eerder. 2 kitejes straks nog maar, 12 en 9 (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
KiteDemon
|
Site is online, en ziet er goed uit!! Het ziet er naar uit dat we volgend jaar totaal andere kites gaan vliegen (dan zullen Naish en North ook wel met iets leuks komen)
|
|
|
pollepel
|
Ik kan niet wachten....
|
|
|
~Sjors RE-CO2
|
Sjors... regel snel een 16 en 12 testset Een 16 met de power van een 20?? En een 12 met de depower van een 8?? En ook nog enorme overlap?? Ze gaan nu wel 1/3 minder kites omzetten. Maar is nog altijd goedkoper dan 3 kites!! Volgende week zijn de testkites in NL
|
|
|
|
WaZuP
|
Deze kites zijn bijna hetzelfde als de kites die flexefoil uitbracht dacht in 2000 of in 2001 doe ben de naam kwijt maar die kites waaren bijna precies hetzelfde en die kites van flexifoil toen denk ik dat ze dezelfde prestaties hadden want flexifoil weet echt veel van toming en matrassen en die schit maar nu pas wordt het door grootte fabrikante interresant want toen flexi ermee uitkwam was het zo onbekent dat iedereen simpel weg voor tubes ging toen gingen ze daar ook maar tubes bouwen.
|
|
|
Silversurfer1
|
bruno flikt het weer! net als bij de normale tubekite waarbij iedere fabrikant een x aantal euro betaald aan hem komt ie nu weer met dit! echt goed. net als bij de tubekites zullen de fabrikanten het patent allemaal (ook north, sling, fone, caution ect) over kopen. volgens mij is hij de enige echte miljoenair in de kiteboardbizz.
|
|
|
WIMPIII
|
@ tim. dat ding van flexifoil heet de Nexus. Ik heb er een in mijn schuur liggen in perfecte staat. Is toch behoorlijk anders. Heeft twee opblaasbare delen. Le en trailing edge. Om deze uitelkaar te houden zitten er stokken in de kite. Heb er nog niet mee gevaren maar wel mee gekite. Er zit een mega bar op van 86 cm en de kite draait niet echt snel. Ik weet zeker dat deze nieuwe dingen een veel grotere range hebben en sneller draaien. Maar als je denkt dat deze kite hetzelfde presteert dan mag je hem voor 100 euri van me kopen;)
|
|
|
WaZuP
|
oke oke dat ding is bagger en klopt nu je het zegt dat dat de nexus was maar goed je mag hem van mij houden. Toch overal gezien lijkt hij er toch een beetje op kwa shape dacht ik.
Mischien leuk om mee te knutselen zodat ie sneller draait met een kleine bar. Zijn zeer veel goede tomings regels te vinden op het net.
|
|
|
Roel W
|
Ik ga hem normaal eind deze maand testen.Ben echt benieuwd hoe het ding vaart en of al de helft waar is van wat cabrinha er over schrijft...
|
|
|
Mitchel_12000
|
Die jumps op dat filmpje van de cabrinha site zien er wel heel indrukwekkend uit.
|
|
|
|
|
devinator
Gast
|
JONGENS GAAT HET NU8 OVER KITES OF OVER CROSSBOWS
|
|
|