Kijk voor een wat kleiner board, Dit board is niet ideaal om mee te beginnen, omdat het zo smal is. Kijk voor een 2004 of 2005 board van ongeveer 130 bij 37.
ik ben ook met zo'n groot board begonnen kvond het perfect maar ik wil nu dus verder en nu ben ik oook opzoek naar een nieuw board, oh jah dat baoard is wel extreem duur!!!
ik ben ook met zo'n groot board begonnen kvond het perfect maar ik wil nu dus verder en nu ben ik oook opzoek naar een nieuw board, oh jah dat baoard is wel extreem duur!!!
ff voor de duidelijkheid kite + board bij elkaar = 599
de genoemde set lijkt mij niet bij uitstek geschik om te beginnen. de kite is een high aspect ratio kite en het board te smal.
onder de 150 is lastig beginnen maar als je het eenmaal onder de knie hebt kun je er langer op doorvaren. een board boven de 150 zal je na zo'n 10 a 15 keer moeten verkopen omdat je er dan al op bent uitgekeken.
ff voor de duidelijkheid kite + board bij elkaar = 599