je werk..

Steven

Antwoord #100 Juli 17, 2005, 23:36:36
edit2Rapporteer  
ow jah.. zekerk interesant. maar iedereen blijfft dit topic maar upgreaden, kan dus niet achter blijven...

werk bij de Media Markt Grin en doe detail handel... ik eet pindakaas, en wil later boer en schaatser worden...
Joost

Antwoord #101 Juli 17, 2005, 23:51:28
edit2Rapporteer  
Kijk dat zijn nog eens toekomst vooruitzichten.
djb

Antwoord #102 Juli 17, 2005, 23:54:43
edit2Rapporteer  
moet ook maar even melden wat ik doe!!

ik ben tekenaar van interieuren van luxe zeil en motoryachten (rond de 50meter).

VOLGENS MIJ IS DIT DE LANGSTE TOPIC (hangloose_kitesmiley)
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #103 Juli 18, 2005, 07:53:13
edit2Rapporteer  
voor de langste topic meten we nog even!!

http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?topic=2600.0
Garmt

Antwoord #104 Juli 19, 2005, 00:27:48
edit2Rapporteer  
Over een avondstudie: Dat gaat _inderdaad_ ten koste van je kiten Sad Ik werk als solution consultant bij een telecom operator. De theorie is dat ik de missing link vorm tussen commercie en techniek. De praktijk is dat ik erg veel tijd spendeer met vloeken. Daarnaast dus een 2-jarige avond/weekend-opleiding... net 't eerste halve jaar achter de rug maar nu lekker 2 maandjes "vrij" van de zomer (dwz ik hoef nu alleen maar te werken en niet ook nog te studeren, hoera!)
Freija
Gast
Antwoord #105 Juli 19, 2005, 00:33:58
edit2Rapporteer  
Doen mensen nog iets anders in het leven dan alleen maar kiten Wink

moet ook maar even melden wat ik doe!!

VOLGENS MIJ IS DIT DE LANGSTE TOPIC (hangloose_kitesmiley)
Joost--

Geen avatar

Antwoord #106 Juli 19, 2005, 01:08:59
edit2Rapporteer  
komend jaar 40 weken stage lopen 40 uur per week. eerst bij IBA (ingenierus bureau amsterdam) daarna waarschijnlijk bij strukton op de noord zuidlijn(dat project onder CS amsterdam). o ja en ben nu beetje in de catering aan het werken  (lees afwasser Sad )
wouterb

Antwoord #107 Juli 19, 2005, 12:53:26
edit2Rapporteer  
Is het heus (huilen_kitesmiley) Heb me namelijk net opgegeven voor een tweejarige avondstudie.
maar ik kan echt niet zonder kiten hoor, dus iets anders zal er onder moeten lijden.
Over een avondstudie: Dat gaat _inderdaad_ ten koste van je kiten Sad Ik werk als solution consultant bij een telecom operator. De theorie is dat ik de missing link vorm tussen commercie en techniek. De praktijk is dat ik erg veel tijd spendeer met vloeken. Daarnaast dus een 2-jarige avond/weekend-opleiding... net 't eerste halve jaar achter de rug maar nu lekker 2 maandjes "vrij" van de zomer (dwz ik hoef nu alleen maar te werken en niet ook nog te studeren, hoera!)
Ik zou er iig wat voor over hebben om het laatste jaar te skippen, (en toch m'n papiertje krijgen natuurlijk) Huh
b.v.o

Antwoord #108 Juli 21, 2005, 01:39:09
edit2Rapporteer  
he kitemafkees ben jij niet jeroen telstar moet wel
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.