chico

|
Je bent niet de enige die zich er over verbaasde en ..... wat was het druk. Alles krioelde door elkaar en had net mijn kite omhoog toen de donkere weer uit het westen verscheen. Gauw van het water af en wachten op betere tijden die niet kwamen. Ja maandagavond was het leuk. 8-10 kiters en een verdwaalde surfer.
Die kiters die op het water bleven tijdens de onweersbui hebben last van illusionaire onkwetsbaarheid. Dit is een psychologisch mechanisme (nare dingen overkomt altijd anderen maar niet mij). In de vaargeul varen zal waarschijnlijk veroorzaakt worden door het feit dat dat de enige plek was waar je kon varen.
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Ik snap de frustratie maar begrijp de angst dat de spot gesloten gaat worden niet helemaal en denk ook niet dat het terecht zou zijn.... tenslotte mogen windsurfers ook niet in de vaargeul komen.. Staat voor hun ook een flinke boete op.. Wij hebben gewoon een slecht imago en daar moeten we gewoon mee leven (cry_kitesmiley) En het word tijd dat wij erkend worden als vaartuig 
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Horst is echt een fijne spot. Jammer dat er altijd mensen zijn die het weer voor een ander verzieken. Maar ook dat zal altijd blijven. Ik verbaas me trouwens wel hoe veel (beginnende) kiters niet eens weten dat je de vaargeul niet over mag. Heb dat al zeker 10 x meegemaakt dat ze het gewoon niet wisten. Misschien een bord bij de kant met deze regel? En tegen de gasten die het wel weten en het toch doen kun je niets beginnen. Daar kunnen we straks met z`n allen voor bloeden als Horst gesloten wordt. 
|
|
|
Frank77

|
En over de vaargeul springen??? Mag dat wel ;-) [btw: ik heb nog nooit op horst gevaren dus ik verziek het niet]
|
|
|
Sidney
Geen avatar
|
nauw ik surfte ook op horst in de vaargeul. ben een keertje aan gehouden door zo'n speedboot van de poltie. die gingen alleen zeiken dat ik niet zo hard moest gaan omdat dat gevaarlijk is.en dat ik onder een binnenvaart schip terecht kan komen, bla bla bla dat zie je toch we van ver aan komen daar hou je toch rekening mee. de stelletjes zijker. verder zijden ze niks. maar slaat gewoon nergens op die kite verbod regel in nederland. niks lui die dat verzonnen hebben, van die mislukte watersporters met van die helly hensen jassen en van die roode broeken.
kunnen we der niet iets tegen doen dat die vreemde regels verdwijnen.
naja ik vind trouwens dat je het zelf mag weten wil je de vaargeul over , de problemen zijn toch voor je zelf als je zo dom bent om het toch te doen.
|
|
|
|
Vinni

|
naja ik vind trouwens dat je het zelf mag weten wil je de vaargeul over , de problemen zijn toch voor je zelf als je zo dom bent om het toch te doen.
Ik denk niet dat de problemen alleen voor je zelf zijn... Hoe denk je dat we aan dat slechte imago zijn gekomen? Volgens mij verziek je het ook voor de anderen, er worden niet zomaar spots gesloten.
|
|
|
hOe hA HeNniE

|
Zeg vriend Sidney: als jouw lijntje breekt en je dobbert in de vaargeul, stopt een groot schip daar niet zomaar voor. Maar jij hebt dat schip zoals je zelf zegt wel al zien aankomen. En toch vaart het over je heen. Raar he? Maar uhh, jij mag daar rustig varen hoor.
|
|
|
Stefan24

|
Wijsheid komt met de jaren en Sidney heeft met 17 lengtes lang nog maar weinig geleerd. Regels zijn regels en als je die overtreedt dan volgen er sancties dus kappen met de vaargeul oversteken om deze spot te behouden
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Wijsheid komt met de jaren en Sidney heeft met 17 lengtes lang nog maar weinig geleerd. Regels zijn regels en als je die overtreedt dan volgen er sancties dus kappen met de vaargeul oversteken om deze spot te behouden
Amen 
|
|
|
Frank77

|
Hij mag (met zijn 17 lentes) ook wel eens een keer leren spellen, anders voorspel ik een sombere toekomst voor die jongen. Ach, ik ben het maar die het zIJ.
Verbod is verbod en ja: je mag ook niet harder dan 120 km/h op de snelweg. Ook een stomme regel, maar omdat er teveel mensen zijn die zich niet aan die regel houden zitten we nu vast aan filtspalen, trajectcontole en meer van die ellende.
|
|
|
Boris de Wolluf
Gast
|
Als ik geen hoogte kan houden omdat ik toevallig 20 kilo zwaarder ben dan anderen die wel hoogte kunnen houden, dan voel ik mij genoodzaakt om toch de vaargeul over te steken doe ik dat niet dan word het alleen maar lopen voor mij, steek ik toch de vaargeul over dan heb ik er net zoveel plezier in als de lichtgewichtjes die wel hoogte kunnen houden. 
|
|
|
|
Stefan24

|
Boris wat voor jou een uitkomst zou kunnen zijn is gewoon een groter board en wellicht ook een grotere kite of gewoon afvallen!!! Als je nog geen hoogte kan lopen kan je ook nog niet goed kiten en dan wel de vaargeul oversteken lijkt me niet echt handig en het is verboden!!!
|
|
|
marcus aurelius

|
verkloot het nou gewoon niet op horst!!!! je mag niet door de vaargeul basta! als je dat wel doet mag je straks weer een andere spot op gaan zoeken omdat horst verboden terrein wordt ofzo....dus een tip blijf uit die fuckin vaargeul!!!
|
|
|
Hattori Hanzo

|
Weet je hoe druk het de laatste tijd is op Horst..... tuurlijk....gewoon lekker met zn allen op de vaargeul knallen....duurt het een weekje voordat je er niet meer mag kiten!
|
|
|