meegenomen bar graag terug!!

bart123

Geen avatar

Oktober 12, 2006, 18:32:56
edit2Rapporteer  
Wie heeft mijn bar van strand bij bunker WijkaZ meegenomen? Is blijkbaar gevonden, bij opgang strand neergelegd en de volgende dag weg.

Is north 06 bar met extra stalen ring aan chickenloop

Kan natuurlijk ook wandelaar zijn maar met 101 kiters is die kans klein

Zou mooi zijn, mis hem erg!!

barrt 0624224718

ps Admin: als mogelijk topic hier laten staan; topic beyond "lost & found" 
Buster

Antwoord #1 Oktober 12, 2006, 18:37:31
edit2Rapporteer  
alweer 1tje... gaat lekker de laatste tijd...
Jolien.

Antwoord #2 Oktober 12, 2006, 20:08:35
edit2Rapporteer  
hoe kan je je bar laten liggen? je checkt toch 10x of je alles hebt als je naar huis gaat, als je dan zo zuinig op je spullen bent.
bart123

Geen avatar

Antwoord #3 Oktober 12, 2006, 20:41:38
edit2Rapporteer  
helemaal mee eens, te gehaast, water kwam snel op (afgelopen weekend springtij), kites en tassen van mijzelf en anderen uit wassende water getrokken, en snel ingepakt, niet slim, nogal dom maar gaat topic niet over

verliezen jammer, maar weten dat iemand anders als gevonden ermee vandoor gaat en niet (via via) meldt dubbel jammer

dus
hollandkiter

Antwoord #4 Oktober 12, 2006, 22:05:50
edit2Rapporteer  
Lijkt me wat overdreven die uitroeptekens.
Jij vergeet je bar, een ander neemt hem mee en nu lijkt het wel of je je bar terug eist?

Volgende keer maar netjes vragen of iemand zo vriendelijk is geweest jouw spullen mee te nemen.

En nu maar hopen dat de "eerlijke" vinder dit kiteforum (of hanglos) weet te vinden.

Succes in ieder geval.
bart123

Geen avatar

Antwoord #5 Oktober 13, 2006, 15:50:09
edit2Rapporteer  
Al eerder een topic geplaats met de vraag of iemand mijn bar heeft gevonden, en ja blijkbaar gevonden tijdens onderlopen strand, en ergens zichtbaar neergelegd; de vinder heeft later gekeken en toen was bar weg; dus iemand heeft de bar meegenomen en niet aangemeld. Vandaar mijn vraag; bar graag terug.
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #6 Oktober 13, 2006, 19:04:30
edit2Rapporteer  
Misschien is het handig voor de mensen die nogal eens wat vergeten om overal je naam en tel.nr op te zetten loser

op je kite
op je bar
op je board
op je tas
op je pak
op je auto
en natuurlijk............................. .................... op je vriendin.... ThumpsUp
Joost--

Geen avatar

Antwoord #7 Oktober 13, 2006, 19:12:05
edit2Rapporteer  
Of een checklistje in je auto op te hangen..
GlennVegas
Gast
Antwoord #8 Oktober 13, 2006, 20:04:27
edit2Rapporteer  
mischien ben je gewoon dom als je je spullen vergeet... ik rijd weg...kom thuis... en dan bedenk ik me... ehmzzz me bar is weg ...  (grinnik_kitesmiley) beter plak je een checklist voor je ogen  Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.