belangrijk vraagje

beesteke

Geen avatar

Mei 03, 2007, 04:04:26
edit2Rapporteer  
hallo medekiters

ik ben nu al een 3 maanden aant kiten en ik zou graag willen beginnen aan mijn eigen bordje ik weeg 95kg ik ben schrijnwerker van beroep dus hout of een mal is geen enkel probleem voor mij nu het nadeel is dat ik niet echt weet hoe ik er aan moet beginnen en welke de beste materialen zijn voor er aan te beginnen het eenigste wat het bordje niet moet doen is breken het is voor een beetje heen en weer te varen en bij hoogte te lopen goed daal te komen ik hoop dat jullie me enkele tips kunnen geven of een planetje of dergerlijke en wat bedoelen jullie met lamineren (wil dit zeggen deze stukken op mekaar bevestigen met lamellen of is het voor versteveging 
greetz
thanx voor de hulp
prokiter

Antwoord #1 Mei 03, 2007, 04:07:39
edit2Rapporteer  
Heyy,

1 echte goed raad....en niet om lullig te doen.....

Gebruik de zoekfunctie effe...je hebt zoveel mogenlijk heden..en je moet altijd simpel beginnen.....(servaas methode)

Lees effe in een paar avonden dit hele forum door...(klinkt gek) maar dan ben je ineenkeer zoveel kennig rijker...dan kan je het in principe(als je goed hebt gelezen) zonder vragen.... ThumpsUp

Greetings...Pro Kiter.... (hangloose_kitesmiley)
adrenalin

Antwoord #2 Mei 03, 2007, 04:15:11
edit2Rapporteer  
Die servaas methode is inderdaad een goed begin. Hij heeft een aantal bouwmethoden beschreven waarmee je zonder al teveel moeite een simpel houten boardje kunt bouwen.

Als je een stapje verder wilt met vacuum etc. moet je maar eens kijken op:
http://www.xs4all.nl/~ebb/kiteboard/ en natuurlijk http://www.squirtnatic.nl

Succes!

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.