jaapd
|
Ik sluit me aan bij de opmerkingen over het koude water. Heb ook een filmpje gemaakt, jammer dat de lens beslaat halverwege.
http://vimeo.com/15917548
|
|
|
martimor
|
nice, leuk gemonteerd met de muziek op 0.50
|
|
|
Wimpie
Gast
|
@SK: volgens mij was het een haaienbeet! Stoer verhaal om aan je kleinkinderen te vertellen later....
|
|
|
Gj
|
Morgen nog mensen of ergens deze week?
|
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Vorig jaar dry-suit is door een groep dry-suits gekocht. Welk type was dat? Waar was dat gekocht, voor welke prijs? En hoe bevalt ie? Ik zit er ook aan te denken.....
|
|
|
Mutantbasse
|
Lekker filmpje Blij dat men kite nog heel is Volgende keer beter
|
|
|
JeWeDe
Geen avatar
|
Jo ik ga morgen het water op, zat aan mirns te denken nog meer mensen die kant op?
|
|
|
Gj
|
hoelaat en vanaf waar was je vanplan om te gaan vertrekken?
|
|
|
Geelco
|
Hey, ik zou graag naar Mirns willen gaan, probleem is alleen dat ik geen vervoer heb. Is het mogelijk dat ik vanaf Groningen meerijdt? Ik kan zelf vanaf 3 uur ongeveer. Hoop dat dat niet te laat is.
|
|
|
Gertjan
|
Vorig jaar dry-suit is door een groep dry-suits gekocht. Welk type was dat? Waar was dat gekocht, voor welke prijs? En hoe bevalt ie? Ik zit er ook aan te denken.....
volgens mij had Jelke en aanhang zo`n ding gekocht. over warme pakken gesproken, welke o neill is het beste? Morres heeft toch ook zo`n pak?
|
|
|
|
Gj
|
Jo ik ga morgen het water op, zat aan mirns te denken nog meer mensen die kant op?
Hey, ik zou graag naar Mirns willen gaan, probleem is alleen dat ik geen vervoer heb. Is het mogelijk dat ik vanaf Groningen meerijdt? Ik kan zelf vanaf 3 uur ongeveer. Hoop dat dat niet te laat is. ik heb nog 2 plekken in de auto vrij. jullie kunnen allebei met mij meerijden dat scheelt benzine! vanaf een uurtje of 1 / 12 wil ik die kant op. Na 4/5 uur varen is het meestal alweer gebeurd met de pret ivm. de kou. laat ff wat van jullie horen 0653833394
|
|
|
Gj
|
volgens mij had Jelke en aanhang zo`n ding gekocht. Nieuwe oneill pshyco freak. 6/4, echt een gruwlijk pak Koen heeft hem ook als je meer info wilt ff mailen.
|
|
|
piede
|
Kost waarsch alleen maar meer benzine....
Psycho freak is een wetsuit en geen droogpak. Ik heb de o'neill psycho 2 5/3, een goed pak voor het hele jaar door.
|
|
|
Lude
|
Ik sluit me aan bij de opmerkingen over het koude water. Heb ook een filmpje gemaakt, jammer dat de lens beslaat halverwege. https://vimeo.com/15917548relaxed filmpje! Dat je tot zo ver richting de zandbank kon kiten zeg! piethein: heb je al je navy-suit geprobeerd?
|
|
|
piede
|
@ Lude: Ja, klote pak, hij zit al bij het afval. Lekte aan alle kanten. Je kunt beter wat meer euro's uitgeven en 3-4 jaar met een echt drysuit doen.
@ Jaap: Mooi filmpje! Ik telkens zwaaien en over je heen springen als je voorbij kwam en nu zie ik het niet terug in het filmpje! Wel die mooie onderkant van mijn boardje... Volgende keer wil ik de helm ook ff op, lijkt me lachen om terug te zien.
|
|
|
Lude
|
Haha, jammer! Was gewoon even benieuwd. Ik heb momenteel een nieuw drysuit die ik van een project kan lenen, binnenkort maar eens proberen (alhoewel ik de winter dit jaar helemaal even skip, niet alleen qua kiten ; )
|
|
|
piede
|
Ga je overwinteren?
|
|
|
skyhigh as a
|
dry-suit was de mystic force voor 300 eutjes bij surfcenter vorig jaar.
goed te doen voor de hele winter
|
|
|
skyhigh as a
|
waar blijft die wind nou verdamme!! zit maar te wachten en te wachten en te wachten, mag toch hopen dattie om 2uur nou eindelijk eens de bloofde poestuh geeft
dan eeum naar zuidje lekker Rebelen
|
|
|
|
Lude
|
Ga je overwinteren?
jup, hibernating ;-) 2.5 maandjes naar Nieuw Zeeland, met afsluitend 10 dagen Fiji. Neem kitespul niet mee (veel gezeul), maar denk dat ik het niet kan laten om wat te huren als ik die blauwe zee zie
|
|
|
KappuhH
|
Morgen nog mensen ergens naartoe? Korte sessie van 9 tot 11op Loog ofzo? Heb weinig tijd maar wel zin om even te knallen.
|
|
|