(HJ) MINI-ME
|
Ik heb gehoort dat MIRNS nog steeds dicht ligt met ijs :'(
Dat zal nog wel meer dan een week gaan duren denk ik
|
|
|
Bummer
|
Er ligt inderdaad nog vuel ijs. Duurt nog wel effe.......
|
|
|
KappuhH
|
Ligt het echt nog helemaal dicht of nog wat drijvende stukken? Komend weekend wordt weer top zo te zien dus zou mooi zijn als het dan ijsvrij is...
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik heb gehoort dat MIRNS nog steeds dicht ligt met ijs :'(
Dat zal nog wel meer dan een week gaan duren denk ik Yep
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Morgen, dinsdag, ga ik samen met Vinni richting Wijk of IJmuiden. De verwactingen zijn TOP 18 knoop en af en toe de zon Wie-o-wie gaan er morgen naar zee?
|
|
|
Idefixe
|
weet iemand hoe het met het ijs @ Mirns gaat? Ik wil dit weekend gewoon weer op m'n homespotje
|
|
|
|
job
Geen avatar
|
op het strand van Mauritus ligt te bakken is het toch wel een echte Mirns local Vincent van harte gefelie! of heb je nu stiekum een verkeerde datum ingevuld ? Ben van de week bij Papa Cieraad op bezoek geweest! en toen moest ik hier nog ff aan denken en heb het ff gesjekt maar Vincent heeft zn verkeerde verjaardag ingevuld ;-) de beste man is pas in Mei jarig! Just ter info guys
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
weet iemand hoe het met het ijs @ Mirns gaat? Ik wil dit weekend gewoon weer op m'n homespotje FF aan Bummer vragen maar hier op het Wolderwijd gaat het ook sneller dan ik gedacht had.. Bovendien lag er in Friesland minder dik ijs als in de rest van het land. Ik hoor het graag van jullie Zal wel ff kouder zijn dan op de Noordzee
|
|
|
KappuhH
|
Ben ook benieuwd... wie kan er zekerheid geven?
|
|
|
Idefixe
|
zondag gaat het helemaal worden wel ff een vet probleem: ik mot m'n auto weer helemaal gaan uitleggen waar Mirns is ............ Minime Zal wel ff kouder zijn dan op de Noordzee Dat krijg je met al die luier eeuuhhh droog pakkies. 't worden allemaal van de eeeuuuhhh tja hoe moet je ze noemen .......... ltrzzzzzz
|
|
|
KappuhH
|
Dat krijg je met al die luier eeuuhhh droog pakkies. 't worden allemaal van de eeeuuuhhh tja hoe moet je ze noemen ..........
Mooiboois Iemand die vrijdag gaat? Wil wel maar moet nog een auto regelen...
|
|
|
Guus91
|
Hopen dat het zaterdag nog wat wordt... Voorspellingen worden steeds minder... Zondag wordt 'm niet voor mij. Zaterdag namelijk uit in Groningen met vrienden dus dat wordt zondag slapen
|
|
|
Goonie
|
Zijn er mensen die morgen (donderdag) gaan???????
|
|
|
|
KappuhH
|
Heb vrijdag een auto dus bin dabei. Eventueel Workum als Mirns aflandig is...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zijn er mensen die morgen (donderdag) gaan???????
Misschien maar dan wel in de loop van de middag
|
|
|
ArjanH
Geen avatar
|
Is het inmiddels al weer ijsvrij? Ik las dat Strand Horst weer oke was, geldt dit ook voor Mirns? Ik ben van plan zaterdag te gaan
|
|
|
nniieellss
Geen avatar
|
sorry dat ik een nieuw topic aanmaak, ik ben nieuw hier op het forum, alleen ik heb een vraag is mirns nu al ijsvrij want kitenoob en ik willen graag naar mirns. weet iemand dit al alsvast bedankt..
ps als ik antwoord heb mag hier een slotje op
[edit] heb dit topic hier maar ff bij gezet [/edit]
|
|
|
KappuhH
|
Aangezien strand horst al helemaal ijsvrij is ga ik er vanuit dat Mirns ook al ijsvrij is, ga er vrijdag waarschijnlijk naartoe (alhoewel de wind nu klote lijkt)...
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Aangezien strand horst al helemaal ijsvrij is ga ik er vanuit dat Mirns ook al ijsvrij is, ga er vrijdag waarschijnlijk naartoe (alhoewel de wind nu klote lijkt)...
Heej laat even weten of het ijsvrij is.... zaterdag ziet er nu ook goed uit en eindelijk een keer geen verplichtingen!!!
|
|
|
KappuhH
|
Is goed. Zaterdag ziet er inderdaad top uit, maar dan kan ik helaas niet. Misschien dat Goonie of HJ vandaag nog gingen dus die kunnen dan ook ongetwijfeld wat meer vertellen...
|
|
|
job
Geen avatar
|
Iemand die vandaag is geweest? Is dr nog ijs?
|
|
|
NickY!
|
ja wij(Gwensio en ik) willen ook weten als het ijsvrij is
|
|
|