|
KappuhH
|
kon ik dan nog meerijden of is de auto al vol ? Stuur me ff een smsje, ik probeer morgen eerder weg te komen op mn werk... Anders ga ik pas 3u die kant op...
|
|
|
Idefixe
|
Vandaag was zwaar niks @ Mirns. Van net niet niet tot helemaal niks noppes nada. Zware buien hebben we niet gezien en wind al helemaal niet...... Hopen dat het morgen beter is.........
|
|
|
Benjooh
|
Morgen ook van de partij! T'zal wel gruwelijk druk worden...
|
|
|
|
Geronimo79
|
Zoow dat was best een heftig windje vandaag. Het ongelukje van vandaag is zoals ik begreep redelijk goed afgelopen.
|
|
|
|
skyhigh as a
|
wat een enorme toffe dikke vette sessie vandaag!!!! kwam eindelijk es in de buurt van echte loops helaas krijg je daar wel een scheve neus van en een sneetje in je lip sneetje is weer aardig dicht en neus nog scheef(hah mag ik nog een week mee lopen, omdat de zwelling moet afnemen) topdag!! bedankt jongens!!! iedereen snel te plaatse en wat een supersfeer vandaag snel weer twater op
|
|
|
Henning
|
Top dag idd! Goed te horen dat Ricardo nog leeft Maar ben mijn trapeze vergeten... heeft iemand hem meegenomen?*Moet Maandag op vakantie dus enige haast is geboden...*
|
|
|
kitepower07
|
mooi om te horen! Zaten idd wel een paar keurige loopjes tussen, denk toch wel gauw zo'n 2 meter hoog haha. Miskien ook wel 3! succes met de skeave neus!
|
|
|
Krizze
|
Wat weer n vette dag op Mirnse vandaag Hoog hoger hoogst Heb Knippie Lippie weer uit t ziekenhuis geplukt en hij ziet er beter uit dan ooit. Vooral die misvormde aardappel voor op zn kop ziet er echt te gek uit Zei ook nog zo tegen hem dat het eigenlijk geen wind voor beginners was, maar ja....................... Valt er op de terugreis ook nog eens een dikke kwak mosterd midden op die wond!!! ghehehehehehe Was topdag, knibbelibbe gelukkig nog redelijk ok En bedankt voor de snelle hulp!!! TOP
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Héé Rico volgende keer me niet weer zo laten schrikken. Ben er nog moar net en komt er een soort Zombie aan "men" dat ken m'n hart niet meer aan heur.
|
|
|
Arnold
|
Hij was zeker lekker vandaag. al was ie soms wel iets te vlagerig. @ Ricardo Beterschapp! @ Henning, vraag tom ff, die is nog vrij lang gebleven, anders heb ik nog wel een afgescheurde pat love voor je
|
|
|
Henning
|
@Arnold: Tom heeft hem meegenomen naar Lelystad, dat is dus ook weer geregeld! En als ik jou was zou ik zeker teruggaan met die Patlove, dat is echt een gevalletje van: "Dat hoort nie..."
|
|
|
Goonie
|
Was zeker een top dag.. en jee wat is die C4 een ge*l ding zeg.. pffff..(klaas bedankt voor het testen) Euuh ricardo beterschap kerel en de volgende keer als ik je weer zie loopen zo dicht bij de kant dan pak ik vast de telefoon en druk ik gewoon op redail Hoop niet dat je je beledigt voelt toen ik zei ik bel wel een ziekenauto voor je.. Maar toen ik de zusters zag dacht ik ook dat ik dat beter niet had kunnen doen whahaha... Zo en nu maar weer op een mooie nieuwe sessie wachten.. top jongens was weer ouderwets gezellig en eeuh Ruud... WAAR WAS JE ???
|
|
|
Idefixe
|
teletekst 707 voor de daglichtperiode van vrijdag 16 -7 2010: WIND: Aanvankelijk zuidoost 5-10 kn, aan de kust en boven het IJsselmeer 10-15,in het noordwestelijk kustgebied 15-20 kn. Geleidelijk ruimend naar zuidwest en 5-10 kn toenemend. Aan het einde van de periode krimpend naar zuid,landinwaarts variabel,en 10-15 kn afnemend. Bij buien kans op uitschieters 35-40 kn. Morgen dus maar weer ff ragge , ramme en de rauze. Het was weer een mooie gezellige ouderwetse Mirnsdag. Ricardo 't was wel ff schrikken zeg. De volgende keer niet weer zo eigenwijs in je eentje in het weiland landen maar gewoon ff vragen of iemand je vlieger aanpakt ( gelukkig valt de schade "wel mee" ) Henning je trapeze ligt hier thuis. Laters
|
|
|
JeWeDe
Geen avatar
|
hey ricardo beterschap jonge. Ik heb het niet gezien gebeuren maar gelukkig hebben we de foto's nog! ben er morgen weer bij en dat is prima!
@ Idefix Wordt morgen dus wel te doen op mirns???
|
|
|
Idefixe
|
aan de kust en boven IJsselmeer 10 / 15 knp geleidelijk ruimend naar zuidwest en 5 - 10 knp toenemend......
Lijkt mij genoeg.
|
|
|
Goonie
|
Ow ja wat gisteren betreft. Ik moet nog even wat kwijt over de kiteschool van Klaas. Ik kom Coen tegen op de kant en pak zijn vlieger aan. Ik zeg ... ff pauze met de cursisten? Nee zegt Coen we vinden het niet meer verantwoord met deze wind voor de cursisten. Kijk en dat mag wel eens gezegd worden met een duimpje omhoog. Want ik ken menige duitse kitescholen die ook alleen maar voor het geld verder gaan.
Top.
|
|
|
Geronimo79
|
Zeker goed dat ze van et water gegaan zijn.. Maar snap niet echt wat ze daar deden in the first place. Was direct al duidelijk dat er mucho windo stond.
Gast met trainerkite kon al niet blijven staan.
Maar goed idd verstandig dat ze dr toch vanaf gegaan zijn. Wijze beslissing. En een goed excuus zelf lekker te raggen ^^
|
|
|
ArjanH
Geen avatar
|
Zijn er al foto's online te vinden van het geweld van gister?
|
|
|
Marko
|
Was zeker een top dag.. en jee wat is die C4 een ge*l ding zeg.. pffff..(klaas bedankt voor het testen) Dat is die zekkkkker i love him
|
|
|
sjef
|
Was zeker een toppertje gister!
beterschap @ ricardo
sta op en loop, wat een figuur respect!!!
|
|
|
Baksteen
|
Word het morgen nog wat? Windfinder SuperForecast zegt niet ± 13 knp en KNMI zegt: 4/5 bft.
|
|
|