Marko
|
Haha die hangt er mooi in ... Ik was net te laat jammmmeerr maar de volgende keer beter was wel gezellig
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Niets gemist dus, maar woensdag wil ik van de partij zijn als het blijft zoals het er nu uit ziet. Gruwelijk sessie wordt het yeah baby... En check even www.kiteweer.tk whahahaha voor de wind voorspellingen. Even off-topic reklameeeee voor m'n pagina maken. En suggesties zijn altijd welkom want doe het voor mezelf en de medekiters... See ya @ woensdag
|
|
|
Marko
|
woensdag word echt lijp!!
|
|
|
Wimt
|
Komend weekend ga ik naar Mirns of Workum, misschien allebei. I.v.m. de Wim-T-Tour: 2 boards: 1 met bult, en 1 zonder. En, misschien is mijn nieuwste board dan ook klaar: die combineert alles: bult, kleppen, V (heeft North nu ook, ik reeds een half jaar) en bamboe.
|
|
|
Swiftenaar
|
zolang de wimt tour buiten het natuurgebied plaatsvind ben je welkom!:P
ik ben er dinsdag en woensdag en de rest van de dagen dat t waait met Z in de richting!
tot wanneer dan ook deze week! (misschien gaat de camera wel weer even mee)
|
|
|
Idefixe
|
Dinsdag ( als de wind doet wat er nu verwacht wordt) hele dag @ Mirns
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Dinsdag ( als de wind doet wat er nu verwacht wordt) hele dag @ Mirns Probeer even oppas te regelen en dan is deze jongen dinsdag ook van de partij. Hopelijk donderdag ook nog even van de partij.
|
|
|
|
Gj
|
ik ook wrs dinsdag en woensdag v d partij denkik.
|
|
|
martimor
|
woensdag aanwezig mits vrij (maar dat komt wel goed)
|
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Woensdag gaat het zo te zien eindelijk weer eens een dagje mirns worden!!! Voor morgen voorspellen ze wel vlagerige wind en buiig weer....voorzichtig dus voor de mensen die gaan.....
|
|
|
Geelco
|
Mogelijk iemand die zometeen (straks) naar Mirns gaat en toevallig nog plek heeft voor 2 personen? Workum is ook goed natuurlijk:) Vanuit Groningen. De auto waar wij mee zouden gaan is niet meer de auto waar wij mee zouden gaan...
|
|
|
spijker
|
Grrr. moet werken werken en nog eens werken.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Dinsdag overdag zet dit onbestendige weerbeeld zich voort. Het blijft bewolkt en er zijn perioden met regen. De middagtemperatuur wordt ongeveer 18 graden. De zuidwestelijke wind is vlagerig, is matig tot vrij krachtig, aan de kust en op het IJsselmeer krachtig tot hard. Uitgifte: 13/09/2010 15.44 uur LT
|
|
|
Geelco
|
carpoolen gaat hem niet meer worden?
|
|
|
Kevin
|
Ik ben morgen ook de hele dag van de partij
|
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
Morgen bin ich dabei vanaf een uur of half 4.
Kheb d'r zin an!
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik zal aan jullie denken jongens morgen veel plezier en maak wat mooie foto's
|
|
|
Wimt
|
Dit weekend lijkt de wind noord-achtig. Lauwersmeer dan maar? Wie heeft daarvoor een Tom-Tom adres?
|
|
|
|
Idefixe
|
wind is nu al lekker aan. ff slapies doen
|
|
|
martimor
|
Dit weekend lijkt de wind noord-achtig. Lauwersmeer dan maar? Wie heeft daarvoor een Tom-Tom adres?
http://www.kitehigh.nl/spots/s/id/Lauwersooghier moet je zijn, op de waddenzee. dus ook rekening houden met getij, ca 2,5 uur voor en na hoogwater is er te varen, anders moet je een stuk wadlopen. als het goed is kan ik in het weekend ook kiten, dus kom maar op met je board edit : heb net ff het getij bekenen, het is zaterdag 6.49 hoog en 19.47 dus een beetje klotetijden.
|
|
|