Swiftenaar
|
Rammen, rauzen en meer vertier.. can't wait!
jammer dat tom dan om 9.00 alweer voor je deur staat omdat je t water weer op moet =D
Tot van de week mensen! WHOEEHOEEEEEE
|
|
|
Gj
|
neem ook ff men speigelreflex mee, hopelijk worden er een paar mooie plaatjes geschoten!
|
|
|
Arnold
|
morgen nog mensen aanwezig?
|
|
|
mart
|
ik ben morgen aanwezig.
maartenR
|
|
|
|
|
Hattori Hanzo
|
GVD.... net mn nieuwe boardje binnen.... (ja wel....de x-ride) ..morgen goede wind... Lig ik met koorts op de bank. .. Sucks!
|
|
|
Gj
|
mogen aanwezig op mirns of worcum.
|
|
|
Arnold
|
vandaag @ mirns, geen wind, toen maar naar workum waar het wel waaide. had me droogpak binnen dus kon ik meteen ff testen, maar ik had het gewoon te warm morgen rammen @ mirns met de 7
|
|
|
mart
|
ja was lekker dagje he arnold
ga morgen rammen op horst uit het werk.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
vandaag @ mirns, geen wind, toen maar naar workum waar het wel waaide. had me droogpak binnen dus kon ik meteen ff testen, maar ik had het gewoon te warm morgen rammen @ mirns met de 7 Beter te warm Arnold dan je staat te rillen van de kou langs de kant
|
|
|
Swiftenaar
|
Morgen Mirns!
Rambam loopen met dat kadaver GJ!
|
|
|
Idefixe
|
Mirns was ook vandaag weer lekker
|
|
|
Arnold
|
toch wel tom? toen ik aan kwam stond er geen zuchtje.. terwijl er op workie 17 kn stond @ ruud, ja das zeker waar
|
|
|
Arnold
|
@ swiftenaar, hoe laat ben je er morgen?
|
|
|
Goonie
|
Woow ik wist niet dat kiten echt een verslaving was?? Na weken weg te zijn voor je werk en vlakbij de bodensee te zitten en elke dag kijken of er wind komt. Dan na weken ga je even twee daagjes naar huis. Laat het dan dag 1 waaien. Ik de boel heeel snel op tuigen.. Als de duivel er mee speelt. Het ventiel van de LE lek g*@r ... Maar gelukkig had ik nog wat. Dus snel plakken pompen en het water op. Tom en Ralf op het water en wat was ik een blij groot kind. o anthousiast dat ik een kiteloop backloop deed die wat hoger uitpakte dan ik dacht. Maar ging super. Moet zeggen dat het dus wederom echt een verslaving is. Op het werk zeiden ze al dak beter naar de psych kan gaan. hahaha Morgen ben ik weer weg voor een paar weken in Bayeren maar denk dat ik alvast maar de snowkite spullen mee neem. Al met al wens ik jullie dan de aankomende weken veel wind. Tom Ralf ... bedankt voor de gezelligheid. Ruud.... WE gaan snel weer eens samen knallen kerel.
|
|
|
naja
|
Ja was helemaal niet verkeerd,lekker windje voor de 12m.met een handvol mensen op het water. Sietse leuk dat je er weer bij was man.
|
|
|
Idefixe
|
Was inderdaad weer gezellie. Ik zit me nu helemaal groen en geel te ergeren op m'n werk. Gggrrrr, ik sta veels te weinig op het water.
|
|
|
KappuhH
|
Was inderdaad weer gezellie. Ik zit me nu helemaal groen en geel te ergeren op m'n werk. Gggrrrr, ik sta veels te weinig op het water.
Niet klagen maar dragen! Ik zit al 2 weken vol in de studieboeken zonder te kunnen kiten. Hopelijk kan ik er vrijdag even bij zijn!
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
"Men" wat een gejammer ik sta al ruim 6 weken droog, maar vandaag even local spot hier opzoeken ik mot toch wat
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik zit me nu helemaal groen en geel te ergeren op m'n werk.
Groen en geel ? Windguru geeft paars af vandaag. @ Brackenwood & JZG the reef tikker Morguhmiddag kiten @ Workum/Mirns? Lekker windje en lekker warm. @ eldoctoro Wanneer ben je weer op Mirns/Workum?
|
|
|
KappuhH
|
Ik zit me nu helemaal groen en geel te ergeren op m'n werk.
Groen en geel ? Windguru geeft paars af vandaag. @ Brackenwood & JZG the reef tikker Morguhmiddag kiten @ Workum/Mirns? Lekker windje en lekker warm. @ eldoctoro Wanneer ben je weer op Mirns/Workum? PieNo, toevallig een plekje vrij in de wagen vanaf Meppel? Samen rijden is altijd gezelliger natuurlijk...
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
@ Hendrik
Als Johan en/of Jan niet met mij meegaan wil ik je wel oppikken in Meppel. Gaan ze wel mee dan kan ik je niet meenemen omdat de auto dan goed vol zit ( ik heb een koektrommel ). Als ze niet gaan pik ik je op tegen 13:00 uur want ik moet smorgens werken. Lang hou ik het toch niet vol met mijn gekneusde rib. Ik SMS je vanavond wel effe of je wel of niet mee kan. Maar kan je ander vervoer krijgen doe dat dan wel. Ik ga trouwens dan wel liever naar Workum omdat tie west is.
|
|
|
KappuhH
|
@ Hendrik
Als Johan en/of Jan niet met mij meegaan wil ik je wel oppikken in Meppel. Gaan ze wel mee dan kan ik je niet meenemen omdat de auto dan goed vol zit ( ik heb een koektrommel ). Als ze niet gaan pik ik je op tegen 13:00 uur want ik moet smorgens werken. Lang hou ik het toch niet vol met mijn gekneusde rib. Ik SMS je vanavond wel effe of je wel of niet mee kan. Maar kan je ander vervoer krijgen doe dat dan wel. Ik ga trouwens dan wel liever naar Workum omdat tie west is.
Prima, ik hoor het wel. Workum is ook goed, waarschijnlijk ook iets meer wind dan Mirns...
|
|
|