_Chris
|
Leon, het spijt me dat ik je niet had herkend
|
|
|
franco
|
van daag weer super op schellinkhout, zeg gabbers ik heb behoorlijk wat fotos gemaakt, maar krijg ze niet online HELP als jullie ze willen zien
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Leon, het spijt me dat ik je niet had herkend Hetzij u vergeven, ben dan ook de enigen op dit forum die niet kite maar echter fanatiek aan snorkelen doet! Ben ooit is jaren geleden op dit forum terecht gekomen, en weet sindsdien nog steeds niet hoe ik hier nu weg kom eigenlijk? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Joris
|
Zooo hij was weer super. Klein beetje vlagerig maar dat mocht de pret zeker niet drukken. Wel weer ouderwets druk maarja daar doe je niets aan. Kan de gemeente geen 2de strandje aanleggen ofzo frankco ik kan je fotos wel hosten. check je pm enzo
|
|
|
roeb
Gast
|
@ Mark, you've got mail (tong_kitesmiley) Die ene foto is ook wel grappig, je ziet Jerrie daar net boven de dijk uit zn loop komen
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Top Robert, dank je wel.
Heb je aan msn toegevoegd!
|
|
|
franco
|
joris ik heb geen ftp, dus leg ff uit hoe ik dit kan doen aub, zijn wel leuke fotos en ik zal in de toekomst wel vaker fotos schieten van onse kite vrienden, groeten franco.
|
|
|
|
Molliebollie
|
Ik weet hoe je je voelt. Heb dat ook ALTIJD op vrije dagen ... no wind. En op voor mij drukke dagen waait het van de planeten
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Gisteren was een lekker dagje op Zandvoort! Zon, beetje wind en golven (wel klotsbak in de middag). Helaas worden de komende paar dagen niet zo intressant maar dat geeft niet. Kan ik weer even uitrusten
|
|
|
The Submarine
|
Woensdag vrij, dus ik kan eindelijk weer eens (helaas pas voor de tweede keer dit jaar )het water op in de middag.... nog anderen die zin hebben. Met name andere kneusjes???
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Met name andere kneusjes???
OH! IK! IK! IK! Alleen moet naar die rottandarts om 1400 uur.. maar mn ma kan mij wel brengen! Greetz Lucas
|
|
|
_Chris
|
Ik wil op zich ook morgen, maar heb om 12.00 uur nog een gesprek in A'dam. Wie gaat waarheen en hoe laat?
|
|
|
Armband
|
Ik ga misschien naar Castricum. Moet ff de buien checken.
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Ik denk dat ik naar S'Hout ga..
Greetz Lucas
|
|
|
RobB_W
Geen avatar
|
Ik ben morgen met 3 anderen rond 14 uur op S'hout. Kijken of 't een beetje wil gaan waaien..
|
|
|
kitaholic
|
Ben morgen waarschijnlijk rond 9 uur op s'hout, tenzij Rik me kan overtuigen dat het in de avond door blijft waaien, dan 's avonds op Wijk denk ik.....
Nog meer mensen vroeg op s'hout?
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgen eerst werken en als het waait ,kom ik ook nog even naar schellinkhout
|
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Tering......zeker een smiley toetsenbord gekocht. Handig hoor!
|
|
|
|
Molliebollie
|
Haring Harrie is niet vies van een paar smilies om zijn berichtgevingen wat extra lading mee te geven
|
|
|
|