|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Niemand op de webcam van Aloha? . Ook meneer Haring niet met zijn 13m.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ziet er goed uit qua wind voor onze nieuwjaarskite!! Dat kon wel eens een gezellig feessie worden zaterdag Windvoorspellingen zien er top uit , mot helaas hele weekend werke . Sla vandaag daggie over en ga boodschappies halen voor schoonmoeder l
|
|
|
Tim_GTS5
|
Bizar hier die wind, alles waait om !
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Jezus wat vreet die schoonma van jou wel niet allemaal, Ries? Kan niet op het forum kijken of jij mot weer boodschappen voor haar doen Gewoon naar niuwjaarskite komen trouwens, dan kan je bij John wel ff in z'n capuchionnetje grabbelen. Zit altijd wel wat te eten in en scheelt jou weer shoppen fur die schwiegermama
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Top Haring, die foto's van vorig jaar...
En wat een jonge bekkies nog....... Viel mij ookal op hahaha
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Morgen ook naar de zandmotor, ben zeer benieuwd, wind is ook wat relaxter dan op ijmuiden, kan m'n vriendin tenminste ook nog 't water op
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ja ik kom ook Sander ! Morgen rijd Marco met me mee als het goed is naar ZM , leuk Frank dat je ook daarheen gaat ff lekker knallen Wat mij betreft mag het wel weer wat warmer worden dan kunnen we weer wat langere sessies maken
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Klopt Klaas alleen zitten die handschoenen en schoentjes veel te krap waardoor alles toch nog koud wordt achja dan maar een pauze inlassen en een stukkie rennen, meestal heb ik geen tijd voor een pauze....
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Morgen nog mensen naar Schellinkhout/Swoody/Schel/SH?? Of is het net een nuance teveel WNW/W...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Seals zijn niet te strak, de schoenen die ik zelf heb
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja Timmie je moet wel zorgen dat je bloed kan blijven stromen he, ik heb nog steeds me oude (10 jaar) windsurfhandschoentjes aan die met open handpalm en kite met eigenlijk alleen me duim in het neoprene. Schoentjes die ik gebruik zijn eigenlijk ietsiepietsie te groot en nooit koud heb maat 42,5 en laarsjes zijn 43.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Thanx Klaas,gaat lukkuh!!!! Johanski,Pablo gaan jullie ook nog mee.Tot nu toe zijn we met zijn zessen....
|
|
|
Langbeest
|
Gvd ik moet 1 dag werken in mijn vakantie en dat is morgen.....lekker weer.
|
|
|
ditispablo
|
(kitehigh_kitesmiley)yes, morgen gaat N-H de Zandmotor weereens ff overnemen daar ! CU
|
|
|
|
|
|