|
north020
Logs: 0 | 3 uur
|
Dennis, het was weer top op schellie, lekker hard door de golfdalen en heerlijk springen, voordeel blijft dat je met harde wind meer risico's kan nemen dan op zee, daar kan je lekker op zoek naar je boardje als je het misgaat, en in heftige branding is dat toch niet so relaxed. Vrijdag weer naar schellie of wijk.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was zeker weer een geslaagde dag , lekker windje om te loopen al mocht het wel iets harder zijn om echt hoog te gaan Zaterdag wordt ook een goeie dag geloof ik.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was lekker vandaag, Tim mooie loopjes, lekker horizontaal en goed hoog. Vriendin ook voor 't eerst in harde wind (30+) en dat ging haar prima af. Tot zaterdag dan maar weer. Springen ging bij mij redelijk, op 't eind toen jullie net weg gingen had ik ze pas lekker onder controle met goede afzet, ah wel, aldoende leert men . Hadden jullie overigens ook 't idee dat door die zandbult voor het poeltje het ietsjes meer vlagerig is dan op volle zee?
|
|
|
FlyingHigh
|
Jeetje...die foto lijkt wel men in black
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Goed te lezen dat jullie een topsessie hadden @ de brommert! Ben wel benieuwd naar die derde foto peter...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Petje af hoor Frank dat je vriendin ook gewoon ging een echte bikkel in die kou en wetsuit !
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
[Morgenochtend een vroege sessie Ijmuiden Peterrrrrr ????, misschien gaar de azijnzijker ook mee Is goed skat,we houde contact
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Petje af hoor Frank dat je vriendin ook gewoon ging een echte bikkel in die kou en wetsuit ! Zeker, maar vrouwen moeten niet zo zeuren over kou, genoeg mannen die nu ook nog in het natte pakkie kiten, tis ook nog niet echt koud he? . Ze heeft overigens wel een psycho 2 dus is wel een warm pakkie.
|
|
|
mocem
|
Was gister een top daggie. De loops gingen eindelijk weer lekker.
|
|
|
|
|
joosie
|
was weer gezellig vanmiddag ff op schel, met patrick en roald wat een wind vandaag jammer dat ik t weekend niet kan heb weer eens storingsdienst
|
|
|
Tim_GTS5
|
Trouwe schel-locals zijn jullie haha gewoon met WNW of NW op schel , was het niet retevlagerig ?
|
|
|
Chris c
|
Wat een lekker dagje gister op de ZM.
Kom morgen misschien ook nog effe naar wijk heb eindelijk mijn C4 binnen DE maat.
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Jaja Chris eindelijk de echte maat, maat
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen ga ik ff een daggie Ijmuiden doen,hoe laat is vroeg Floris,Chris,Ries,Theoooo????
|
|
|
|
@LaurenS
|
Mmm,dat ga ik niet redden,uurtje of 11 @ Ijmuidel vind ik mooi zat
|
|
|