joosie
|
Morgen ochtend 10 uur weer naar schel komen wel een paar buien maar ach er is wind
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgen ook wer eens naar Schell..voor zee vind ik het te nat ..ben er om een uurtje of 11.30..
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Veul plezier en geniet ze mennekes
|
|
|
@LaurenS
|
Om 11:00 uur present @ wijk, wind is dan ZW en aannnnnn
|
|
|
|
Fe®®y
|
Om 11:00 uur present @ wijk, wind is dan ZW en aannnnnn ooh oké schrok al ff van die 5,8 m/s maar als jij het zegt geloof ik het meteen dat ie om 11.00 uur aangaat
|
|
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
windrichting is al zzw en snelheid op de pier is 10,8 m/s (=6bft =21 knopen) van rws
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
aan de kust en op het IJsselmeer vrij krachtig of krachtig, kracht 5 tot 6 en neemt vanmiddag langs de westkust waarschijnlijk tijdelijk toe tot hard, 7
Uurtje of 12 op Wijk, rond 13.00 kan er wel weer een beste bui aankomen zie ik op buienradar langere verwachting.
|
|
|
|
Vloot
|
Zo na me aanrijding vandaag mischien weer is kiten. Heb er zin in.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He Harinkie heb je je roes al uitgeslapen, weekie weekie Zo ben klaar voor Wijkiki, ik rij nog effe langs Harinkie misschien wil ie wel mee
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
He Harinkie heb je je roes al uitgeslapen, weekie weekie Gezelli Feesie gister, 3 uur erin dus net wakerrrrr hoop dat er iemand is om mijn kite op te laten Kom je wel helpe, lees net dat het een gekkehuis is op wijk Koffie drinke, schijte en broodjes smere en dan hop hop hop schelli
|
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Goeie zaak John!! Onze oosterburen kunnen veeeel beter aan de overkant van "die see" gnehehehe... En vooral waar 1x boom staat! Misschien morgen kiten...vandaag m'n meissie helpen die op een kunstmarkt staat met een kraam.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Welkom terug John...ik was om 12.00 uur op het water en kon toen met mijn 9 mtr goed varen ..maar na een half uurtje viel de wind helemaal weg had moeite mijn kite in de lucht te houden gelukkig duurde dat niet lang want de wind ging daarna goed aan en heb verder perfect kunnen varen..4 uurtjes op het water gestaan Was wel weer behoorlijk druk maar achter bij de dijk nog steeds genoeg ruimte..
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo daar allemaal in dat regenachtige land NEDERLAND ben weer terug op het honk alles goed met iedereen nou met mij wel iets minder ribben gekneusd daar in de middelandse zee gaat wel weer maar toch effe wat pica's laten maken hier in olanda gelukkig geen breuken dus goed uitrusten voor elgouna heeft er iemand nog een ouwe zitrapeze liggen voor een ouwebeun dan kan ik in ieder geval weer effe oefenen hehe ben weer blij terug te zijn mooie kitespot ontdekt in de franse camarque is er verder nog wat gebeurd heb niet veel op de pc gezeten heb me eigen effe helemaal afgezonderd af en toe een mooie pica en mucho martini daar is ie weer JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAA
|
|
|