Robinskie
Geen avatar
|
Vanmiddag geoefend op castricum, gaat al wat beter. Had een groene vector Kiter of 5 aanwezig. Zat er iets buiten,
Greetings
|
|
|
|
|
bredo
|
hoi robinski, nog een castricummer op zee. Lekker, als ik daar ga varen bericht ik dat meestal wel hier, want misschien dat er dan nog meer die kant op gaan. Soms ben ik alleen bij castricum en dat is ook niet altijd even veilig. See you there.
|
|
|
FlyingHigh
|
Waar gaat iedereen morgen heen?? Ijmuiden, Ijburg of Andijk? Vandaag ff met john naar Muiderberg geweest, maar dat was het niet helemaal. Wel lekker weer gehad .
|
|
|
@LaurenS
|
@ Hermie ik ga naar zee .Ik bedoel Wijk of Ijmuiden. Zal wel heel druk zijn.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen @ IJmuiden...
WIND: NOORDWEST, 11-15 KN, AAN DE KUST EN OP HET IJSSELMEER 20-25 KN, AAN HET BEGIN VAN DE AVOND IN HET ZUIDWESTEN ENKELE, AAN DE WESTKUST 3-6 KN, AFNEMEND. WINDSTOTEN 'S MIDDAGS TOT 10 KN BOVEN DE GEMIDDELDE WIND.
|
|
|
FlyingHigh
|
Ga ik morgen ook maar weer eens naar zee. Nw op Ijmuiden is voor mij perfect aangezien mijn lekkerste kant de goofy kant is. Kan ik mooi de golfjes als schans gebruiken . Hoelaat gaan jullie?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey herman waar gaan we naar toe morgen ? roept u maar
|
|
|
|
surfingden
|
Zijn er nog mensen die naar Medemblik gaan?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Medemblik en IJburg ? Komt de wind wel erg vanaf het land, ik begrijp niet ...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo alles staat klaar voor de grote dag gopro opgeladen vooruit met de geit wind is prima waar gaan we naar toe ?
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Waar kan ik vandaag heen als beginner, en kan ik het best wachten tot de middag als het wat minder hard gaat waaien ?
|
|
|
surfingden
|
De bakker en ik gaan nu ff kijken op Medemblik. Anders word het andijk.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ik ga zo richting muiderberg niet zover en er staat genoeg wind effe langs ijburg misschien kan het daar ook wel JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAA
|
|
|
|
surfingden
|
Teveel west voor medemblik andijk word het...
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
ik ga zo richting muiderberg niet zover en er staat genoeg wind effe langs ijburg misschien kan het daar ook wel JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAA
Goed dat je ook weer aan het varen geslagen bent, heer Beun. Moet je vaker doen. Veel plezier op het water.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Beun..tippie: Wind op Ijburg is op t moment veel te westelijk. Daardoor vrij vlagerig, maar t water wel reteglad en vlak... achter de duinen
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Top, dan neem ik de 7 ook mee Het probleem is alleen nog dat mijn leraar mijn pomp nog heeft die ik vorig jaar al gekocht heb bij hem, maar ik loop hem constant mis.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey klaasie weet ik maar retevlak is ook heel lekker en ik ben nou eenmaal een gevarenman maar als ie nie kan rijd ik door naar muiderberg vind andijk retever en dichtbij huis is ook lekker
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
hey Hans....kom toch lekker naar Andijk dat is een betere en gezelligere spot als muiderberg en zo veel verder als Schell.. is het ook weer niet... en voor die paar keer per jaar dat jij gaat surfen moet je het er maar voor over hebben om een stukkie te gaan rijden... ik ben er ook om een uurtje of 11.30 see you...
|
|
|
|