Langbeest
|
Zee waait prima nu....
|
|
|
@LaurenS
|
Zee waait prima nu....
Zee ? wat is dat.... Ik sla over vandaag ...Ben gesloopt na die sessie op Wijk gister.Vooral na zevenen werd het goed aanpoten met de 10 in 35 knopjes ,maar genoten hebben we
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ben gesloopt na die sessie op Wijk gister. Dacht dat ik daar alleen last van had Was zeker een mooie dag gister op Wijkiki
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Toch maar even naar Schellie gegaan ...en best goed kunnen varen ...wel weer vlagerig .
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik sla vandaag maar over ...had verwacht dat als de regen wegtrok ,dat de wind toe zal nemen ...maar volgens de webcam van Schellinkhout staat er nog steeds te weinig om lekker te kiten. Klopt daarom ben ik naar zee gegaan maar daar is zand zout en wind en daar hou je niet van Snap het nog steeds niet, elk jaar naar zee de baai van rosas en thuis altijd naar schel waar soms geen wind is en dan thuis blijven ?? Wel goed hoor die webcam iedereen staat op 12 uur en dan weet je het wel op naar Zee Ik was met Coos Zok naar Petten vanmiddag. aangekomen 23 knopen zon en niemand op het water? Ongelofelijk ? Was met Coos aan aan het varen toen ik 2 kites zag uit de richting van Hargen. Het waren de bakker (Erwin) en de dakbedekker. Die waren bezig met een downwinder en gingen een bakkie halen bij de strandtent. We besloten een downwinder en Up winder te maken naar Hargen aan Zee, top. Ik had het braziel gevoel vanmiddag, niemand op het water en heerlijk varen met spiegelgladde ijsbanen Ja mensen allemaal lekker op schellinkhout blijven dan blijft het heerlijk rustig aan de kust,
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
En zo is dat Henk heb jij meer ruimte om te loepe op schel als iedereen op Petten is
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Iedereen was op wijk Henk Was lekkel vanmiddag op Wijk met Coos Zok die al beter door de branding gaat Nog even en dan gebruikt hij de golven als kicker en rost zo de branding helegaar los Waren geen spiegelgladde Ijsbanen
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Schellie was weer top vanmiddag eerst lekker hangen aan de Flysurfer 12m fucking hell wat gaat zon kreng hoooog, en rond een uur of vier ging ie lekker aan voor de 9 zonnetje erbij helemaal goed
|
|
|
|
Langbeest
|
Net het licht uitgedaan op Wijk,,,zeldzaam mooie zee, heerlijke cleane golven....genoten met de 12.... Lekker Theo......en zo gemakkelijk hoog.....
|
|
|
joosie
|
Lekker hoor ook op schell nu donker, was lowwind sessie Degene die Reef slippers maatje klein voetje en Crocks slippers 44 heeft laten liggen?? Ze liggen nu bij het 1e bankje
|
|
|
Eltimm
|
Downwindertje gedaan van Wijk tot Bergen aan zee, prima te doen, geen regen gehad en zelfs niet mn grootste kite moeten pakken. Top!
Wel echt een klotsbak ivm eb worden, jammer...
Toch heerlijk gevaren...
|
|
|
zwafra
|
Het lijkt een beetje te gaan waaien....nog mensen naar Edam vanmiddag ? Ik ben er over een uurtje .... See you.
|
|
|
|
bredo
|
Kom net een paar uur van het uitgeestermeer waar het stevig waaide! Ik,denk,18 knopen. Helaas mag je daar niet meer kiten en alleen surfen! Hoe is het in Edam? Staat daar nog wind?
|
|
|
evert999
Geen avatar
|
was op medemblik, zag wat 18,17,16 m2, had zelf de helix 14m2 (uit 08 ), met klein board en beginner was dat net even te weinig....
|
|
|
zwafra
|
Hele middag goed op Edam kunnen varen met mijn 11 mtr Edge ....was weer een lekker dagje.
|
|
|
bredo
|
Hele middag goed op Edam kunnen varen met mijn 11 mtr Edge ....was weer een lekker dagje. BEDANKT VOOR DE UPDATE MAAT!
|
|
|
zwafra
|
BEDANKT VOOR DE UPDATE MAAT! [/quote] Je bent langs het uitgeestermeer gereden en daar zie je het goed waaien ....waarom heb je dan nog een update nodig.... en vandaag was het trouwens aardig duidelijk te zien dat het waaide.. Trouwens ik stond vanaf 12.00 uur op het water heb je hele bericht niet gelezen..
|
|
|
bredo
|
BEDANKT VOOR DE UPDATE MAAT!
Je bent langs het uitgeestermeer gereden en daar zie je het goed waaien ....waarom heb je dan nog een update nodig.... en vandaag was het trouwens aardig duidelijk te zien dat het waaide.. [/quote] Ik woon aan de kust daar was wind voorspelt, maar bij markermeer was het zeer onduidelijk of daar wel genoeg wind stond vandaar, maar geef niet ik heb morgen nog en ga dan lekker naar zee...10 min fietsen en hop..ben ik er...
|
|
|
|
|