|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Avonsessie! Maaruh als de stroming tegen stond dan hield je neit veel over met net geen 9ms?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Avonsessie! Maaruh als de stroming tegen stond dan hield je neit veel over met net geen 9ms?
Wind was NNW, dus je kon buitengaats wel flink hoogte pakken. Maar spelen in de branding kostte veel hoogte, en bovenal stroomde het zo hard dat je kite gewoon stalde
|
|
|
Lauw
Administrator
|
moet vanavond wel echt waaien willen we plezier hebben dicht bij huis:(
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
moet vanavond wel echt waaien willen we plezier hebben dicht bij huis:(
Het waait nu al harder dan gisteren rond deze tijd, en de voorspellingen waren vrijwel gelijk. Zonnetje is hier al doorgebroken
|
|
|
Lauw
Administrator
|
harder als? ach ik zie het eind van de middag wel, eerder kan ik toch niet weg :-( jij gaat naar ouddorp vanmiddag?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Alleen als het blijft waaien zoals nu (dus minimaal 8,0 m/s, speciaal voor Mart )
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ah, gelukkig ben je wel gegaan Michiel. Was alw bang dat die 8m/s grens van je weer aan de kant zou houden terwijl het gewoon de hele dag superlekker gewaaid heeft!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ah, gelukkig ben je wel gegaan Michiel. Was alw bang dat die 8m/s grens van je weer aan de kant zou houden terwijl het gewoon de hele dag superlekker gewaaid heeft!
Was wel in het begin low-end sessie (met 9m) vanwege de harde stroming. Maar dankzij m'n waveboard is het al leuk vanaf 10kn
|
|
|
Lauw
Administrator
|
zegt meneer met een 16m.. ;-)
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ja, die werd wat overpowerd tegen het eind vd middag. Toch nog leuk mee kunnen uithaken op spiegelwater!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
En dat met een kite ontworpen door Don Montague in 2003 Zowel de X4 als de Rhino4 en 5 16m kon je al hoogte mee houden vanaf 10kn. Daar heb je nu nog steeds een behoorlijk grote SLE/Delta/whatever kite voor nodig.
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Alleen als het blijft waaien zoals nu (dus minimaal 8,0 m/s, speciaal voor Mart ) Wahaha, Ja precies wij Dikbillen hebben dat wel nodig Zondag ga ik ook varen met mijn 13m2 Waar gaan WE het weekend vertoeven??? Zaterdag gaat goed worden!! Zondag word ruk met al die regen! Gebruik de edit-knop rechts bovenin het kader als je snel nog een keer wilt reageren
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Michiel, de kitesurfwiki, wat een kennis! ;-)
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wahaha, Ja precies wij Dikbillen hebben dat wel nodig Op zee de minimale windsnelheid. Op vlak water en cleane wind is 6,0-6,5m/s de ondergrens...maar dan is het echt sinussen tot je een ons weegt Michiel, de kitesurfwiki, wat een kennis! ;-) Kitedesigners heb ik een bovengemiddelde interesse in. Het was bijvoorbeeld bij Naish goed te zien dat Don aan de kant werd geschoven en Damien Girardin het roer over nam in 2006 (dus merkbaar in seizoen 2008)
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Gaan we lelijk doen Michiel Komt kom ik nooit aan die 1000 posts Misschien daar ook een wiki voor opstellen Mare is goed mam zal de Edit knop gebruiken ----- Edit ----- Test, test
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Welkom terug van weg geweest Snackyman & Audrey! Waar zijn de kitechickies dan, dat wil ik wel met plezier gaan bewonderen. Gistere avond was voor mij een heerlijke waveboard sessie vergeleken met de zondag ervoor. Heb de gijp weer kunnen oefenen. Spullen liggen in de auto voor een avond sessie in het noorden des lands. Michiel ik ben benieuwd wat er gebeurd bij jouw post van 10.000, begint de teller dan weer op nul en één ster? Volgens mij komt het allemaal goed in de toekomst bij onze spot met de golven en poeltjes.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Sebas, waar gaat jouw avondsessie plaatsvinden?
|
|
|
|
Hard2Handle
|
Sebas, waar gaat jouw avondsessie plaatsvinden?
Weet ik nog niet zeker, Muiderberg Andijk of Wijk. Jij noordzee? @Michiel, Benjo mag niet meer meerijden toch, zijn laatste opmerking was echt niet gepast. Beetje ons plagen met verhalen over een mooie sessie...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@Michiel, Benjo mag niet meer meerijden toch, zijn laatste opmerking was echt niet gepast. Beetje ons plagen met verhalen over een mooie sessie... Hij mag heen meerijden, terug met z'n OV
|
|
|
Yoram
|
Teruglopen, OV is ook niet meer geldig in de vakantie Over +/- een uurtje richting Scheef.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
wind moet nog even wat aantrekken, nog niet heel veel soeps..
@sebas, yes noortsee
|
|
|
Hard2Handle
|
wind moet nog even wat aantrekken, nog niet heel veel soeps..
@sebas, yes noortsee
wind is al 8,8m/s, genoeg voor een waveboard sessie... aankomend weekeind ben ik weer van de party op da northsea als het niet al te hard regent.
|
|
|