boardergirltjuh
|
Je kan kiten op Borsele (weet alleen niet PRECIES met welke windrichtingen, iig met O-Z).. Naast de kerncentrale. (laatste afslag voor de tunnel, rechts, bij de rotonde links en op een gegeven moment zie je bij een bocht allerlei kites in de lucht hangen, daar in de bocht je auto in het gras parkeren en gaan met die banaan..)
|
|
|
spruce
|
Borsele is wel ok stekkie en eventueel als wind niet meezit kun je nog altijd naar andere kant van Westeschelde. Namelijk Paulinapolder, dit ligt een eindje achter camping de Braakman vandaan.
Let op dat bij borsele warm water is door kerncentrale, dit warme water trekt in bepaalde seizoenen behoorlijk wat kwallen aan. Tijdens surfen heb je hier 0,0 last van, maar als je op strand loopt dan zijn surfschoentjes wel plezierig.
|
|
|
Tom Kite
|
Je hebt in die buurt voor vrijwel alle windrichtingen een spot.
Borsele is voor alles met een z goed, dan heb je voor noord en west vrouwenpolder, en paulina polder is goed voor noordwest tot oost.
voila wat hou ik toch van zeeland
|
|
|
The Submarine
|
en zijn er dit weekend nog meer beginners die hier gaan oefenen?
|
|
|
boardergirltjuh
|
nou.. als er wind komt is dat volgens mij Noorde wind en dan zit ik op Vrouwenpolder.. ik denk dat je dan niemand op Borselle treft
|
|
|