JiePie
Geen avatar
Logs: 0 | 5 uur
|
beter dan horst met deze wind... maar heeft wel kleine oplaat plaats, kijk anders ff bij kitespots Jaa okee, maar heb geen rijbewijs, en met de fiets is toch effe iets te ver naar Muiderberg. Me ouders kunnen me ook niet brengen, dus word gewoon maar niksten op Horst denk ik. Dik aflandig. Je weet dat je niet in Zeewolde mag kiten? :-)
Haha, ja dat weet ik.... Gewoon varen en teruglopen.
|
|
|
Vinni
|
Doe dat nou maar gewoon niet, je hebt er toch geen lol aan, je vlieger blijft wss niet eens in de lucht. Los van het feit dat je daar niet de eerste zal zijn die in de vaargeul beland omdat er iets niet goed gaat.
|
|
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
@JiePie, ik woon in amersfoort, maar ik weet nog niet zeker of ik ga kiten morgen. maar muiderberg is ook met OV te bereiken vanaf amersfoort centraal ong 1uur. PM anders ff je nummer, mocht ik toch gaan neem ik ff contact met je op
|
|
|
JiePie
Geen avatar
|
OK, thankss. moet je dan niet een niksstuk lopen naar de spot, vanaf dichstbijzijnde halte? okee, heb bericht gestuurd.
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
het is ong 5min lopen vanaf de halte heb het zelf gedaan met lessen daar ik laat vanaaf wel ff weten of ik ga
|
|
|
JiePie
Geen avatar
|
haha, al die ''troep'' heerlijk meenemen in de trein en bus. 2 uur lang. maar je moet er wat voor over hebben. okee, top man!(Y)
|
|
|
gnijzink
|
Vanaf 11:30 aanwezig samen met Duc. Iemand anders nog?
|
|
|
Duc
|
Vanaf 11:30 aanwezig samen met Duc. Iemand anders nog?
Aanwezig zxeker! met of zonder harnas
|
|
|
sjef
|
Zo party people al gekite hiero zo te zien!
Ben ook weer beschikbaar. Net terug vanuit Gerlos Oostenrijk. Poeder gepoept! En heb het lichaam nog helemaal heel, Awesome!
Ja ik heb wel m'n best gedaan!
|
|
|
gnijzink
|
Zo party people al gekite hiero zo te zien!
Ben ook weer beschikbaar. Net terug vanuit Gerlos Oostenrijk. Poeder gepoept! En heb het lichaam nog helemaal heel, Awesome!
Ja ik heb wel m'n best gedaan!
Filmpie??????????????????? En aanstaande woensdag wat te doen?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ben as woensdag denk ik ook aanwezig. Ziet er goed uit voor een sessie na het werk.
|
|
|
Vinni
|
Hmm idd, het is al veel langer licht. Elke dag dat het na 5en nog waait ben ik dus op het strand
|
|
|
gnijzink
|
Voorspellingen zien er goed uit! Kan ik gelijk mijn nieuwe boardje uitproberen! Ocean Rodeo Zen 133+41
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zoals het er nu uit zie begin ik gewoon een uur eerder, ben ik om half 4 klaar met werken en dan sta ik rond half 5 op het water.
|
|
|
gnijzink
|
Zal het morgen nog wat worden vanaf een uurtje of 14? Sure hope so!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
ArjanH
Geen avatar
|
Hopelijk vanmiddag later op de dag nog wind en anders later deze week moet echt even de nieuwe Blade Prime's testen
|
|
|
robbertvandermeer
|
Morgen aanwezig vanaf 10 uur... Hoop dat de voorspelde wind aanblijft.
|
|
|
|
Vinni
|
Ik hoop er om 4 uur te kunnen zijn! Anders iets later. Donderdag word helemaal feest!!
|
|
|
sjef
|
@Mofo Sick boardje Jonguh!!!!
Moe werken, helaas!!!
|
|
|
der Torch
|
ben ik de enige hier die geen ambtenaar is? iedereen 4 uur kiten gvd sjef nozem, lekker poeder gehad mien jung? en heb je een filmpje oder was? hier nog een 2e filmpje van onze sessie in jan.
http://vimeo.com/20427341
|
|
|