RFAC
|
vandaag nog lui op horst met deze zuidwesterwind
|
|
|
gnijzink
|
vandaag nog lui op horst met deze zuidwesterwind
kom misschien ook nog,maar moet nog wel iets meer komen!!! 4 knoopjes erbij!
|
|
|
|
RFAC
|
jij alweer op je plank gix?
|
|
|
Gixxer
Logs: 0 | 114 uur
|
Zaterdag weer geweest Alleen hoogte lopen met veel druk in de kite gaat nog niet zo lekker vanwege de hoek van de enkel maar de rest lukt weer
|
|
|
RFAC
|
ga je straks naar horst? volgens mij zuigt het vandaag?
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Toen ik er net lang reed, was er 1 persoon aan het kiten, was echt weinig wind volgens mij
|
|
|
Gixxer
|
Zo weer terug. Toch nog even kunnen varen met de 15m2 Was niet veel , maar met een 17 was het best wel mogelijk geweest
|
|
|
HaPe
Moderator
|
@Gixxer, ik heb gister gewoon met m'n 7 gevaren hoor (wel op wijk aan zee, maar dat doet er dan ff niet toe)
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
Damn, als ik gister nou een auto had was ik ook nog wel ff naar zee gereden... Maar mn skimboardje is af, dus laat de light-wind dagen maar weer komen op horst
|
|
|
darky001
|
en bij nog minder wind kan je nog altijd gaan dammen op dat ding wahaha
okey nu weer effe sereneus, ziet erg verdomd goed uit. mooi gemaakt.
|
|
|
|
Gixxer
|
Mooi boardje kevin. Die Initialen met die kite op de achter grond zijn nice geworden
|
|
|
|
|
gerwinhop
Geen avatar
|
Ik heb morgen een dagje vrij... ZZW is dat een beetje te doen op Horst?
|
|
|
RFAC
|
aanwezig
|
|
|
Rubon
|
Dagje vrij, dus vanmiddag de Bandits eens uitproberen
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Vandaag aanwezig, weet nog niet hoe laat, ff zien hoe laat ik weg kan
|
|
|
Gixxer
|
@rubon Heb je ook even een stukje tape dan kan ik de 9m ook weer gebruiken mocht dat nodig wezen
|
|
|
gerwinhop
Geen avatar
|
Beste mensen, nog een vraagje. Morgen geeft hij ook goede wind aan, zzw op Horst. Is dat een windrichting waarbij ik op horst terecht kan? Gr. Gerwin
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Op Horst kan je varen van NO tot ZW Alles met Noord erin is redelijk stabiel (NO het meest stabiel) Morgen zou het goed te doen moeten zijn tot ongeveer 18.00 uur
|
|
|
Gixxer
|
@gerwin Je kunt dan wel op Horst terecht. Let wel op dat alles met Z er in op Horst extra vlagerig kan zijn. Ik weet niet wat je niveau is maar pas wel op, want morgen rond de middag voorspellen ze wel heftige vlagen 34kn Als je hulp nodig hebt laat het dan hier ( Beginners - Strand Horst ) even weten er zijn zat locals die je even willen helpen.
|
|
|
|