board of kite bergen - met één hand starten?

El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #25 Augustus 26, 2008, 17:41:41
edit2Rapporteer  
Da's een goeie Tom, ik heb er van die floaters op zitten maar idd punt van aandacht.
Faxie

Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #26 Januari 01, 2016, 21:58:40
edit2Rapporteer  
Flinke kick, maar kan geen ander topic vinden....

Afgelopen week nog een kite die gereleased was teruggebracht naar de kant met sideshore wind.

Het ging eigenlijk voor geen meter... merkte dat de lijnen+bar als een flink anker werkten. Vraag me nu toch af of er een 'makkelijke' methode is...
markus

Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #27 Januari 02, 2016, 11:39:30
edit2Rapporteer  
Áls ik het doe en dat is zeldzaam, van de zomer nog, laat ik de LE leeglopen of de hele kite en maak mn leash aan het lusje vast waar je pomp aan gaat. Je kan met 2 handen varen en ja het werkt als een mega anker maar je komt wel aan de kant zonder dat de kite ineens gaat vliegen en over je heen slaat.
north020

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #28 Januari 02, 2016, 12:27:23
edit2Rapporteer  
Bekijk deze video op YouTube:

http://youtu.be/scyRnV3wDhs

Frank82

Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #29 Januari 02, 2016, 13:14:49
edit2Rapporteer  
Leuk filmpje maar boards lukken altijd wel, kites is een ander verhaal.
Faxie

Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #30 Januari 02, 2016, 14:06:41
edit2Rapporteer  
Áls ik het doe en dat is zeldzaam, van de zomer nog, laat ik de LE leeglopen of de hele kite en maak mn leash aan het lusje vast waar je pomp aan gaat. Je kan met 2 handen varen en ja het werkt als een mega anker maar je komt wel aan de kant zonder dat de kite ineens gaat vliegen en over je heen slaat.

Ja dat deed ik dus ook, alleen zonder de kite leeg te laten lopen. Alleen echt fijn werkte dat niet, want m'n leash zit vast aan de rechterkant van m'n trapeze, en de kite was links van me. Dus werd telkens flink om m'n as getrokken.

Uiteindelijk wel de kant gered hoor, maar duurde alles bij elkaar toch behoorlijk lang.

Bekijk deze video op YouTube:

http://www.youtu.be/scyRnV3wDhs

Boards zijn geen probleem. Die pik ik al varend op meestal.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.