c kite met toming die de LE ondersteund is geen c-kite. geweldige marketing van ozone, het zal ook vast een goede kite zijn, maar geen c-kite.. ik wens je veel succes, blijf uit de buurt van anderen zou ik adviseren
Ach tering, heb ik tering belangrijk NIEUWS, verdwijn ik hier weer heen. Is bij die tering-moderators gewoon in de ICtjes gebrand, teringkite of niet. Die kunnen een testrit wel vergeten, al zouden ze liever meteen naar de hel gaan, liefst zonder de hulp van mijn kite .
Voor wie het leven ook moe is: ride my pimped-up-tering kite!
Ze zouden blij moeten zijn, met dat beetje nieuws dat er nog WEL komt op KH! Heeft trouwens niks met veiligheid te maken: mochten de 2 lijntjes breken, dan heeft de kite altijd nog zijn standaard depower lijnen. Daarnaast is er altijd nog de 5de lijn. Want ik heb dit jaar toch heel wat moderne-5de-lijnloze kites gevaarlijk zien roteren bij een gebroken lijn. Maar ja, Morres begrijpt het na 5 jaar nog steeds niet. Nou Morres, ik wacht..., al is het ijna 23 uur...
gebroken lijn, heb ik 1x in mn hele kite carrière gehad, en dat was mijn eigen schuld, niet op tijd vervangen terwijl ik het wist. vind je observatie dat onepump er behoorlijk inweegt wel interessant btw