franco
|
en voor je begint eerst je handen even in het water doen , daar na weer warm wrijven!!!!!!! dan pas je handschoenen aan trekken scheelt enorm. en is geen grapje ik ben zelf vorige week zondag wezen kiten met zuid oost.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
DIT zijn de ALLER,aller,aller,allerwarmste. hier heb je echt zweethanden in bij het koudste weer. lekker strak bij de pols, komt zelfs bij de dikste wipeout geen water in. maar dan ook echt niks.http://www.4surfers.nl/productdetail.aspx?productID=763&divid=3&spanid=16kost wat maar nogmaals, met deze nooooooit geen koude handen. Ik heb ze dit seizoen niet gehad, (daarvoor wel) maar ik stap het volgende seizoen echt weer over op deze! (had nu 5 fingers geprobeerd maar niet fijn )
|
|
|
Ro@ld
|
Wat Franco zegt eerst je handen af laten koelen in het water en dan warm slaan als je handen tintelen je handschoenen aan doen. Sommige mensen zien hier tegen op, maar je kan wel een middag Kite zonder koude handen. Mijn handschoenen zijn maar 2mm ion claws dus niet de warmste en klote kwaliteit de gaten zaten er al in na 2x varen.
|
|
|
|
Timmmm
Geen avatar
|
Al tig handschoenen gehad. Tot nu toe het meest tevreden met de open gloves. Voordeel is ook nog eens dat je nooit je handschoenen uit hoeft te doen om een boterhammetje te eten. Gewoon je vingertoppen eruit halen. En ook nogeens goeiekoop.. waar vind ik die wantjes ergens? heb al een beetje zitten Google'en, maar kan in Nederland weinig vinden..
|
|
|
martimor
|
Google ff op open palm mittens.
Daar staan sowieso Telstar en vd berg tussen op de 1e bladzijde
|
|
|
manofglass
|
gisteren m'n nieuwe excel infinity 1,5 mm 5 finger gloves voor 't eerst gebruikt...... de 1.5 mm heeft er in elk geval voor gezorgd dat ik geen last van m'n onderarmen kreeg (2.5 u sessie) had aan 't eind alleen koude middelvingertopjes dus wat mij betreft een goede aankoop
|
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Ripcurl Flash Bomb. Echt superwarm, gewoon zweethandjes en komt vrijwel geen water in. En natuurlijk mooi prijssie voor nog net geen 4 tientjes. Waar heb je ze vandaan?
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Binnenkort eens monteurshandschoenen er overheen doen, zal wel flink schelen met slijtage want met 2 seizoenen kun je ze wel weggooien. Hopelijk maakt dat de boel niet te gevoelloos.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Oeps, sorry voor de late reactie RonaldFX. Thanks voor het linkie Ries
|
|
|
Timmmm
Geen avatar
|
Google ff op open palm mittens.
Daar staan sowieso Telstar en vd berg tussen op de 1e bladzijde
Gedaan, maar kom die Gul open mittens nergens tegen..
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Die zijn zeker cheapo,
|
|
|
FlyingHigh
|
Vandaag ff met John op stap geweest en ja hoor, dat heeft natuurlijk weer geld gekost. Voor ik er erg in had liepen we eurofun uit, met in mijn handen ..jaja..een setje ripcurl flashbomb gloves. Hoe die ouwe shoppert het weer voor elkaar heeft gekregen ...geen idee. Wilde ze echt niet kopen . Thanks mate . Voor mij ook geen koude handjes meer
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ach, zo kom je nog eens ergens toch. Zijn dezelfde hoor Peet. Donderdagochtend maar weer eens aantrekken die dingen. Lekker hooooooor
|
|
|
|
Menno de Vries
|
Gebruik zelf ook de open wanten. Is voor de november en december perfect. Maar heb voor de koudere maanden, januari en februari toch dezelfde handschoenen gekocht als Manfoglas. Heb deze nog maar een keer genruikt maar geen koude handen en ook geen kramp in de vingers zoals ik met dikkere handschoenen wel had.
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Voorgevormd ook? Ik heb de xcel infinity drylock gloves. Nog nooit zo ontzettend warm ergens in gehad (handen worden ook niet nat) maar ik krijg er kramp in helaas
|
|
|
|
@LaurenS
|
Yep,minimaal...was ook verrast ;-)
|
|
|
|