|
TBK
|
Lekker hoor Kevin ! King of the in SA komt nog wel een keer in jou handen !
|
|
|
|
jules_peterlynn
|
Heerlijk om naar te kijken! Goed begin van mn weekend zo'n filmpje
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
wel dikke loops maar dit zie je bijna op alle spots in nederland . bijna op alle spots zijn er wel een aantal jongens die dik lopen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Sick hoor was een mooi daggie , waaide volgens mij tot zo'n 48kn in de vlagen toen
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vet filmpje! Vind zelf loops van onder af gefilmd mooier omdat je dan beter de hoogte ziet, maar toch, dikke loops een nice edit.
|
|
|
Vinni
|
wel dikke loops maar dit zie je bijna op alle spots in nederland . bijna op alle spots zijn er wel een aantal jongens die dik lopen.
Ja maar het verschil is wel dat dit in 48 knopen is.. Weinig van al die jongens die hem dan ook nog rond durven te gooien. Winnaar van de Redbull megaloopchallence en deelnemer van Redbull King of the Air word je niet zomaar met een dikke loop, dan moeten ze ook echt belachelijk hard gaan Sicke loops en toffe edit!
|
|
|
|
der Torch
|
dikke skills en vette edit!!
|
|
|
naja
|
(wendy_kitesmiley)Gruwelijke shit Kevin!
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Ja maar het verschil is wel dat dit in 48 knopen is.. Weinig van al die jongens die hem dan ook nog rond durven te gooien. Winnaar van de Redbull megaloopchallence en deelnemer van Redbull King of the Air word je niet zomaar met een dikke loop, dan moeten ze ook echt belachelijk hard gaan Sicke loops en toffe edit! Oooh ja dat zeker hij loopt zijn kite ook mooi laag .wat voor maat niet vaart hij.ik had die dag met een vijf metertje gevaren [edit] http://www.kitehigh.nl/wiki/Kitehigh/Siteonderdelen/Forum/Handleiding/Citeren
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
We voeren die dag met 7m's
Maar je moet alleen niet crashen zonder boots want bodydraggen lukt dan niet meer omdat je teveel power hebt en met boots moet je weer niet verkeerd crashen...
|
|
|
CCaptain
|
Mooi filmpje! Dikke loops!
|
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
haha, wel in 8 dan? met een 2 mtr kite kun je dan ook megaloopen. in verhouding dan.... je gaat dan 2 mtr hoog maar geeft dezelfde kick. lol
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Ik vindt dit een redelijk gewaagde uitspraak. de meting kwam soms in de 50 knopen! in het echt nog veel ziekere loops. stond zelf ook op het water, maar met de wind op dat moment denk je wel 3x na. kevin niet waarschijnlijk :-P. maar die verdient het dus wel om mee te doen aan mega loop wedstrijden.
|
|
|
Kevin
|
Alleen als ik een paar bakken kibbeling van je mag lenen? haha
|
|
|
Haring High Richardt
|
Alleen als ik een paar bakken kibbeling van je mag lenen? haha Geen kibbeling en ook geen Haring, wel een tientje Heb er nu al zin in , kite loops van de master him zelf, als me kite maar heel blijft
|
|
|
|
|
|