Ile de Re Frankrijk

DaanD

Juni 24, 2006, 15:31:48
edit2Rapporteer  
Ik ga van 14 juli t/m 7 augustus naar Zuid-Frankrijk, Le Bois-Plage-en-Ré op het eiland Ile de Re om precies te zijn. Alle spullen gaan natuurlijk mee! Maar weet iemand of je daar een beetje goed kan kiten?

Het eiland

Spot op het noorden van het eiland.

tom_beul
Gast
Antwoord #1 Juni 24, 2006, 15:33:43
edit2Rapporteer  
KABOOM, BANGG! Wat een zieke swell ! Neem je golfsurf board maar mee!
surf

Geen avatar

Antwoord #2 Juni 24, 2006, 16:48:41
edit2Rapporteer  
Ben daar vorig jaar ook geweest. Heb daar ook gekite. Maar die swell, heb ik daar niet gezien hoor...
DaanD

Antwoord #3 Juni 24, 2006, 17:37:26
edit2Rapporteer  
Ben daar vorig jaar ook geweest. Heb daar ook gekite. Maar die swell, heb ik daar niet gezien hoor...

Die foto's heb ik van internet af geplukt. Maar goed, het kan ook zijn dat die swell er alleen in het voor- en najaar is. (Foto's zijn hier te zien: http://www.allosurf.net/le-ptit-bec-surf-bodyboard-spot-id-85.html#view moet je even bij die map kijken)

Maar is er een beetje goed te kiten? Hoeveel dagen heb je kunnen kiten?
surf

Geen avatar

Antwoord #4 Juni 24, 2006, 17:54:30
edit2Rapporteer  
Ik ben met de auto langs diverse plekjes geweest. Waaronder Ile de Re, Ile d´Oleron en nog een paar plekjes. Weet alleen nite meer wat wat is. Heb in ieder geval op beiden gevaren. En was op beide goed te doen. Bij de een langs een soort dijk, kun je aan beide zijde varen afhankelijk van de wind. Bij de ander op het strand.......lekker vaag he...
Haring High Richardt

Antwoord #5 Juni 25, 2006, 02:32:21
edit2Rapporteer  
Zijn er 6 jaar geleden geweest 2 weken in mei

Geen wind toen ThumpDown ThumpDown hebben toen 2 uur gewindsurfd, wel een mooi eiland maar volgens mij weinig ruimte om je kite op te laten

Have fun Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.