jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Gefeliciteerd Richard eindelijk na 10 jaar een nieuw board Heb je nu wel een grotere maat ipv 124cm x 37 ofzoiets Zaterdag een kansje zien ik ?! Net als afgelopen zaterdag en zondag Tim, alleen is dit kansje nog niet gemist
|
|
|
Haring High Richardt
|
El Gouwna ????? Geen Soma Bay ???? Komende 12 jaar zit ie weer goed. Tegen de tijd dat de Trax 19 uit is, gaat ie weer shoppen. En Zo Is dat !!!!!!!!!!!! Heb je nu wel een grotere maat ipv 124cm x 37 ofzoiets De grootste 1.36 cm 41cm
|
|
|
mocem
|
Gefeliciteerd! Ik heb de suffertje van Langedijk al gebeld.
|
|
|
Nickje
|
Was wel even gezellig op Schelli vandaag, weer hoop bekende gezien! Richard, Klaas en nog wat mensen! Jammer dat het windje zo laat op gang kwam maar wel even 2 uur kunnen knallen! Ben je nou nog het water op geweest Klaas?
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Was wel even gezellig op Schelli vandaag, weer hoop bekende gezien! Richard, Klaas en nog wat mensen! Jammer dat het windje zo laat op gang kwam maar wel even 2 uur kunnen knallen! Ben je nou nog het water op geweest Klaas?
Neeuh Nick, ik was gecommitteerd aan de slappe ouwehoer delegatie (Ger, Franco, Herman e.v.a.)... en dus had Ries ons met zijn voodoo spreuken geïnfecteerd met zijn alom bekende Ries virus: Ries komt op een spot en de wind valt weg... Ben bang dat wij nu de lØl zijn Maar jullie hebben duz nog lekkah kunnen doorvaren?? Gefeliciflapstaart dan, lekkah sjonnetje erbij en rustig op t water.. Gesjellige bende was t gisteren weer. Chris & Ries: nice sjumpz!! Hebben jullie toch nog lekkah kunnen varen!!
|
|
|
Flyingtrunkie
|
(wendy_kitesmiley)Vanmiddag present op good old schellie!!!!!! Ut ken wel es ruig worre: aan het eind van de middag kans op storm. We zullen zien...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Das mooi Trunky ik ga je zien vandaag Helaas werken morgen,woensdag wel van de party rond tienen op schelll bij woei ...ltrzzzzz En........ waait het al Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Code geel vandaag dus knalle en dus had Ries ons met zijn voodoo spreuken geïnfecteerd En zo was dat !!!!! Slappe ouwehoer delegatie op de kant, knalle op het water bij de kant . Dat rijmt ook nog, zekerrr Sinterklaas time
|
|
|
@LaurenS
|
Citaat En........ waait het al Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Code geel vandaag dus knalle Waait nu 16-19 knopjes op schell ,dat is al meer dan de heule dag gister ,zullen we het erop wagen
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Waait nu 16-19 knopjes op schell ,dat is al meer dan de heule dag gister ,zullen we het erop wagen Hij is nu nog meer ZO dan gisteren, duzzz vertekent het Wijdenes ook een beetje... maarrr vanmiddag ziet er zeekers niet slecht uit
|
|
|
@LaurenS
|
On the road,ciao
|
|
|
Nickje
|
Neeuh Nick, ik was gecommitteerd aan de slappe ouwehoer delegatie (Ger, Franco, Herman e.v.a.)... en dus had Ries ons met zijn voodoo spreuken geïnfecteerd met zijn alom bekende Ries virus: Ries komt op een spot en de wind valt weg... Ben bang dat wij nu de lØl zijn Maar jullie hebben duz nog lekkah kunnen doorvaren?? Gefeliciflapstaart dan, lekkah sjonnetje erbij en rustig op t water.. Gesjellige bende was t gisteren weer. Chris & Ries: nice sjumpz!! Hebben jullie toch nog lekkah kunnen varen!! Sjonge jonge, zonde man Er moet gevaren worden niet gelult haha! Volgende keer gewoon het water op, al staat er 2 knopen!
|
|
|
Nickje
|
Ik had nog een foto gemaakt gister voor je Klaas, je moest de groeten hebben van die Jedi Knight op het water haha!
|
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Is niet te hopen dat de *Trekkies*komen naar schell, dan is er geen ruimte meer over, en die zijn nog erger als Duitsers
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
http://www.omroepwest.nl/nieuws/21-11-2012/knmi-verwacht-zware-windstotenREGIO - In de avondspits moeten automobilisten in de kustprovincies rekening houden met veel wind. Het KNMI waarschuwt woensdagochtend dat er aan het einde van de middag en het begin van de avond windstoten tot 100 kilometer per uur kunnen voorkomen. Ook wordt er, vooral in onze regio, een stormachtige windkracht 8 verwacht. Het instituut heeft om die reden code geel afgegeven voor Zuid-Holland, Noord-Holland en Zeeland. Volgens de Verkeersinformatiedienst zal de overlast voor het verkeer meevallen. Eerder dacht men dat de wind al tijdens de avondspits flink zou aanwakkeren, maar het ziet er nu naar uit dat het pas 's avonds flink gaat waaien. Bovendien zal de wind minder uithalen dan eerst voorspeld. Alleen in Zeeland zou de wind 100 kilometer per uur kunnen halen.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Kortom................nachtsessie op de Brouwersdam. Tot vanavond.
|
|
|
Nickje
|
Ik had nog een foto gemaakt gister voor je Klaas, je moest de groeten hebben van die Jedi Knight op het water haha!
buuuuaaaahh... hij was toch eggie scary, we dachten eerst: die heeft de volle uitrusting van een american football player over zijn drysuit... en helm en Bono goggles en alles in t zwart, mss toch meer de kleinzoon van Darth Vader??... Haha :DD Is niet te hopen dat de *Trekkies*komen naar schell, dan is er geen ruimte meer over, en die zijn nog erger als Duitsers
Volgend jaar complete Starwars Saga op schel! [edit] Handleiding bericht bewerken
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Was weer gesjelliSchelli, alleen misten we wel een hele hoop Kitekingz!! Nah Ries, vandaag heb jij gemist wat wij gisteren gemist hebben. Je was weg en opeens begon de wind eindelijk een beetje 'voller' te worden... toen het al langzaam donker werd. Leek wel een complete apocalypse naja Tis ook bijna 211212 tochhh @Peet, al een beetje terug op de wereld Jammer dat je vanmiddag hebt motten misse...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Scheelt zekerrrr 3 knopen toen ik een uurtje eerder weg ging , Topsessie dus voor je Klaas dat laatste uurtje met 3 knopen extra, geweldig ,helegaaar top man Gelukkig had ik voordat je kwam al een paar uur gevare
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Het ging op swoody vlak voor dat het donker werd nog wel ff redelijk los. nog ff flink staan trappen met de 12 . Toch weer lekker een middagje van de straat, morgen weer!
|
|
|