Heb jij trouwens software dat je de horizon recht kan zetten? Er zijn oude Naish filmpjes waarbij ze een kitecam de horizon recht houden. Heel vet om te zien!
Ik ben heel veel met de Software bezig maar ik krijg het nog steeds allemaal niet goed voor elkaar. Deze week heb ik vrij en wil ik het e.e.a. gaan uit proberen.
En ja het was wel even schrikken ja, ik had het nog nooit mee gemaakt.
Ik ben heel veel met de Software bezig maar ik krijg het nog steeds allemaal niet goed voor elkaar. Deze week heb ik vrij en wil ik het e.e.a. gaan uit proberen.
Jammer, maar wel top dat ik nu heb kunnen zien hoe het werkt. Erg bewerkelijk, maar het eindresultaat is wel vet!
Vaag dat Pentax over is gestapt op een ander videoformaat. Er zijn zelfs gratis converters te downloaden van het internet om AVI naar MOV om te zetten. Wel werken ze niet allemaal feilloos is mijn ervaring.
martijn, nog niet te enthousiast voor het weekend. de depressie die er aan komt zijn de restanten van een caraibische orkaan die onze kant opkomt. de vraag is alleen of 'ie doorzet naar onze richting of afdraait naar het noorden.....
Ik heb even een topic gemaakt op tweakers.net kijken of ze daar wat meer info kunnen geven op het bewerken van video's.
Maar back on-topic, het is weer lekker niks! Ik ga van het weekend naar de F1 van Belgie (ook erg vet natuurlijk!) maar dan komt er gloeiende weer dikke wind waarschijnlijk! Waarom heb ik dat nu altijd.
f-16 is uitgehaakt volgens mij is dat het verschil. Maar of het nou ook een f-16 heet als je de lift van je kite gebruikt en niet alleen de pop dat weet ik nou niet...