2 deukjes in mn board.

nickk

Geen avatar

Berichten: 20
Juli 21, 2007, 21:08:11
edit2Rapporteer  
Ik heb net mijn plankje binnengehad (grinnik_kitesmiley)Het enige wat jammer is dat het aan de achterkant, op de rail zeg maar, 2 kleine deukjes/scheurtjes heeft. het lijkt ofdat de post t board ergens te hard heeft neergezet oid. Maar, is dit een probleem of een normaal gebruikersspoortje wat er normaal ook op zou komen?

bignelis

Berichten: 315
Antwoord #1 Juli 21, 2007, 21:25:19
edit2Rapporteer  
Het is makkelijker te beoordelen als je er even een fotootje bij zet denk ik.
Was het board niet goed in plastic (bubbeltjesfolie) verpakt?
prokiter

Berichten: 829
Antwoord #2 Juli 21, 2007, 21:28:53
edit2Rapporteer  
Heyy,

Moet je wel mee uitkijken...het licht er aan hoe het er uit ziet.

Net wat @Bignelis zegt..post effe een foto

Het zou kunnen (licht er ook aan wat voor een board je hebt) dat het board dan lek zou kunnen zijn....maar dan moet het al best erg zijn.

Greetings...Pro KIter..... (hangloose_kitesmiley)
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #3 Juli 21, 2007, 22:47:07
edit2Rapporteer  
hey dat vind ik opvallend
want t boardje zat in een zeer dikke doos!

laat idd ff fotos zien schade valt misschien te verhalen op tnt!

let me know want dit is erg slordig van tnt slechte zaak dus !

idd ff fotos posten of sturen
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 Juli 22, 2007, 15:05:06
edit2Rapporteer  
Voordat je dit soort berichten op een forum zet, waarom neem je niet eerst contact op met je leverancier. Zo over het forum is dat natuurlijk onzin, en je kan hiermee ten onrechte hem in een negatief daglicht zetten.

Pas als je geen passende oplossing krijgt aangeboden is het tijd om hier wat te posten!
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #5 Juli 22, 2007, 15:23:37
edit2Rapporteer  
Voordat je dit soort berichten op een forum zet, waarom neem je niet eerst contact op met je leverancier. Zo over het forum is dat natuurlijk onzin, en je kan hiermee ten onrechte hem in een negatief daglicht zetten.

Pas als je geen passende oplossing krijgt aangeboden is het tijd om hier wat te posten!

wees niet bang ik ben de leverancier xD  ThumpsUp
hij moet bij TNT gaan claimen verder eerst ff zien wat t probleem is als mn mail server t nouw gewoon deed Bleh Angry
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #6 Juli 22, 2007, 15:27:24
edit2Rapporteer  
Het is makkelijker te beoordelen als je er even een fotootje bij zet denk ik.
Was het board niet goed in plastic (bubbeltjesfolie) verpakt?

board zit altijd in een dikke doos die gebruikt wordt voor internationale zendingen met handle with care erop maja blijkbaar kon de desbetreffende persoon geen engels haha

naja hoor van je
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7 Juli 22, 2007, 16:45:11
edit2Rapporteer  
wees niet bang ik ben de leverancier xD ThumpsUp
hij moet bij TNT gaan claimen verder eerst ff zien wat t probleem is als mn mail server t nouw gewoon deed Bleh Angry

Dat jij de leverancier bent van die boardjes, en je ook nog een nieuw kitemerk aan de bak probeert te brengen is echt niemand ontgaan hier op het forum!  (grinnik_kitesmiley)

Neemt niet weg dat ik het onfatsoenlijk vind dit soort problemen direct op het forum te gooien zonder contact op te nemen met de shop/leverancier. We hebben hier op kitehigh wel vaker dat soort 'acties' voorbij zien komen, waarbij meestal de halve waarheid maar vertelt wordt (bleek achteraf)
nickk

Geen avatar

Berichten: 20
Antwoord #8 Juli 22, 2007, 16:46:24
edit2Rapporteer  
Voordat je dit soort berichten op een forum zet, waarom neem je niet eerst contact op met je leverancier. Zo over het forum is dat natuurlijk onzin, en je kan hiermee ten onrechte hem in een negatief daglicht zetten.

Pas als je geen passende oplossing krijgt aangeboden is het tijd om hier wat te posten!


Ik heb niets gezegd over mijn dealer of het merk van mijn board. Ik stel alleen de vraag wat ik hier aan kan doen en ofdat het schadelijk is voor mijn board. Gistermiddag wou ik gaan varen, maar toen zag ik de beschadiging aan mijn board. Op dat moment was mijn leverancier niet aanwezig, dus stelde ik de vraag op dit forum.
Foto's:
nickk

Geen avatar

Berichten: 20
Antwoord #9 Juli 22, 2007, 19:13:21
edit2Rapporteer  
niemand weet of dat dit schadelijk is? Ik denk het persoonlijk niet, maargoed, voor het geval dat ;D.
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #10 Juli 22, 2007, 19:56:14
edit2Rapporteer  
hey nee is niet schadelijk is enkel een deukje in de abs rail heel klein dat zou niet schadelijk horen te zijn.
anders ff vullen met fiberglass oid
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.