|
|
Yoram
|
Heb ze ook binnen
|
|
|
kiteflies
Geen avatar
|
Ik heb vandaag een KNRM brief binnen gekregen met een rare verassing; geen stikkers, wel een gewone brief. denk dat er iets is mis gegaan door die lange wacht tijd.
|
|
|
|
|
Johnny Tampony
|
Gisteren binnen gekregen helemaal top En mensen vergeet niet een donatie te doen voor de mensen van het KNRM kunnen ze goed gebruiken
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Ben laatst meteen maar donateur geworden. Een goede zaak voor het werk wat ze voor ons kiters verrichten. Moet er ook niet aan denken om gered te worden, terwijl ik geen donateur ben..
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vorige week via de site besteld en de stickers kreeg ik binnen een paar dagen toegestuurt .... maar eerst krijg je een brief met een verhaal over het werk van de KNRM en wat ze met het geld van de donateurs doen (materiaal aankopen enz.) ook vragen ze hierbij om een vrijwillige donatie . Het zou natuurlijk goed zijn als iedereen wat doneert ,maar dat hoeft niet.... Ik heb de stickers net ook op mijn board geplakt en ze zien er goed uit ..
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Ik heb ze ook binnen en ook direct een leuk bedrag over gemaakt, goeie actie!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ben laatst meteen maar donateur geworden. Een goede zaak voor het werk wat ze voor ons kiters verrichten. Moet er ook niet aan denken om gered te worden, terwijl ik geen donateur ben.. Ik heb ze ook binnen en ook direct een leuk bedrag over gemaakt, goeie actie!
Goede zaak, ik heb vanmiddag nog mijn 7 laten spoelen, de mannen kwamen maar al te graag even helpen met de waterscooter! Ik hoop dat de appeltaart heeft gesmaakt jongens! Als ze je 1x helpen hebben ze je gelijk voor honderden euro's aan materiaal bespaard!
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Ze worden ook gratis naar België verzonden!! Deze week heb ik ze mogen ontvangen, helemaal top!!
|
|
|
|
|
|
|
Lude
|
Same here! Kan gebeuren, ik bestel ze wel even opnieuw..
|
|
|
|
Kemperman
|
Zo, die zit op het boardje.
|
|
|
Rowin B.
Logs: 0 | 15 uur
|
Had ze erg snel in de bus, meteen geplakt. Goede kwaliteit stickers! Bedankt KNRM
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Na een 'bijna board kwijt' ervaring ook maar een sticker besteld
|
|
|
Radical Ronnie
Logs: 0 | 1555 uur
|
Binnen in de lagune en benedenwinds van de zandmotor vind ik geregeld boardjes zonder eigenaar, gemiddeld toch wel 1 per kite-sessie... Laatst zelfs (het was een idioot drukke dag, ik meen 29 juli jl.) 6 boards op een dag... Ik leg ze altijd op het strand ter hoogte van waar ik het board aantrof. Soms krijg ik er zelfs nog een bedankje voor... (Dat maakt me overigens niet uit hoor, ik hoop dat als ik aan de beurt ben mijn board ook netjes wordt teruggebracht... ) Het frappante is echter dat ik, behalve op mijn eigen board(s), nog nooit zo'n KNRM sticker op andermans plank heb gezien! Dus er zijn er nog een hoop te gaan! Goeie actie KNRM! En voor wie het nog niet had gedaan: Aanvragen en plakken die sticker! En mensen die dit initiatief een warm hart toedragen: Deel de link naar de KNRM op je facebook en bereik zo al je kitende vrienden...
|
|
|
trebo91
|
sorry maar als ik op de site kom van knrm. Waar moet ik dan precies die stickers aanvragen want ik vind het niet?
|
|
|
|