Frits
|
Noud nr. 5 is toch wel de mooiste!
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Jammer dat ik maar één stem heb. Ik vind er namelijk een paar echt bruut! Eerst maar eens kijken hoe ze staan als achtergrond voor ik stem denk ik.
Haha top!
|
|
|
Joost
|
Ja precies arjan want het is moeilijk zitten mooie bij maar ook mooie waarvan het logo van kitehigh niet scherp is of andere elementen.
|
|
|
jeffrey
|
ziet er goed uit allemaal
|
|
|
Pieter!
|
Ja, is idd moeilijk. Er zitten mooie tussen. Twijfel nog tussen nummertje 4 en 5..
..nummer 5 krijgt voordeel van de twijfel door res. 1024*786!
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Mooi spul allemaal. .^ Vooral die met mijn foto er in verwerkt pfffffff wat een plaat. @#$
|
|
|
ShiftyMcBean
Gast
|
Ik heb best even moeten nadenken of het nou Noud of Joost moest worden... Ik vind het mooi hoe Noud met grijstinten heeft gewerkt, ook vind ik de verwerking van "stay low or kitehigh" mooi en stijlvol gedaan. Joost heeft écht wat gedaan met het logo, dat vind ik echt top bedacht. Ook vind ik bij de slogan er goed uitkomen. Uiteindelijk denk ik dat ik liever die van Noud op m'n beeldscherm wil zien, het past meer bij mijn stijl, het is rustgevend, niet te druk en stijlvol. Conclusie: Ik heb voor Noud gekozen :-* ... komt 'ie ook in 1152 bij 864? Ciao! Cas
|
|
|
Frits
|
Ik sluit me bij cas aan 1152 x 864 is erg welkom
|
|
|
windjunk
|
ik ga voor nummer 4 vet koel .^
|
|
|
Joost
|
@cas Even voor de duidelijkheid welke JOOST bedoel je ?>!
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
denk jouw, want ik heb niet echt schokkend veel met het logo gedaan 4 5 en 6 zijn echt mooi vind 4 en 6 minder geschikt als achtergrond, te licht. Dus 5 vind ik wel het mooiste.
|
|
|
Charmed-One
Gast
|
Skyrider, duidelijk......de rest is ook klasse, vooral tropische plaatjes doen het goed bij mij! Mooi werk mensen!! %@!
|
|
|
Noud
Geen avatar
|
Ik heb van mijn ontwerp een 1152 x 864 versie naar Arjan gemaild. Als het goed is zet hij 'm online.
|
|
|
ShiftyMcBean
Gast
|
@cas Even voor de duidelijkheid welke JOOST bedoel je ?>!
Ik bedoel Joost W nr. 6 @noud... top, ik heb nu die van 1024 erachter, die's ook al behoorlijk scherp Gr, Cas
|
|
|
Tom
|
Damn dit was geen makkelijk keus! moest kiezen tussen 3, 4, 5 en 7 Moeilijk moeilijk .. Allemaal erg moooi
|
|
|
MasterRj
Gast
|
ik zeg nummer 7 (ik zie mezelf daar wel lekker heen en weer rammen terwijl de zon onder gaat..........)
|
|
|
Tom
|
mja wies droom is dat niet .. kite met ondergaande zon in paradise !!
|
|
|
|
Joris
|
Die van Noud is erg gaaf. Zou je daar nog een 1280x1024 van kunnen bakken?? (stretchen = eew)
|
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
Die van Noud is erg gaaf. Zou je daar nog een 1280x1024 van kunnen bakken?? (stretchen = eew)
volgens mij staat 1280 er al alleen er staat perongeluk 1024, maar die is gewoon 1280
|
|
|
Joris
|
jaa maar hij is maar 900 hoog ofzo, en die balkjes staan ook niet zo heel erg hip.
|
|
|
Yannick
|
Max krijgt mijn stemmetje! 8)
|
|
|
|