Nazar
|
ik was het niet, maar ik zag je gaan! Bedankt dat ik ff mocht genieten!
Geintje.....dat was wel ff schrikken!
|
|
|
Bossy
|
Ja en als ik nou wist wat er is gebeurd....damn.....lol
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
was weer lekker vandaag om weer op het water te staan na een paar maanden was ook weer gezellig met alle oude bekenden om effe bij te praten hey frank zag je nog op het water was er al heel vroeg vandaar mijn vroege vertrek ben wel gebroken en ga vroeg naar mijn nest JIHAAAAA kleintje
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja was gezellig. Deze week misschien nog even. Kijken of we de tijd ervoor kunnen vrijmaken. Morgen eerst even naar vd Berg om mijn handschoenen terug te brengen die na 3 sessies al stuk zijn. Weg stiksels. Gaat goed komen.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey john als hij ze nog heeft moet je die nemen met die kromme vingers supergeil und hot
|
|
|
Ride
|
Ja die Ion Clawfinger. Die heb ik ook. Zijn echt top, zitten goed en zijn lekker warm. Bij één van de handschoenen zijn nu, na 3 sessies, de stiksels er al uit en zit er een gat in. Kan niet he dus ga ik morgen eens even kijken of ze er iets aan gaan doen, maar dat komt wel goed.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
je mot ze ook alleen voor het kiten gebruiken john en niet ook voor tuinieren en schilderen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vandaag een vroege sessie gedaan. Wat een parkeermogelijkheden wanneer je er al om 9.00 uur staat...
Tegen beter weten in toch de 9m2 getest. Net te weinig maar de verwachtingen zijn hoog gespannen :-)
see you
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Heerlijk geflyboard hoor gisteren op wijk pier, wat denk je, kon gewoon hoogte lopen... Mooi Tim dat ie alweer gemaakt is kan ie lekker toch mee naar Feldberg
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was zeker lekker gisteren, na 2 maanden er eindelijk weer op. De laatste keer toen het kon zat ik in madrid... Nouja, ook niet verkeerd . Mooi dat je je kite hebt kunnen fixen Tim.
|
|
|
mocem
|
Ben ik de enige met zware spierpijn van zaterdag? Ik hoop morgen nog een paar uurtjes mee te pakken, het blijft ook al wat langer licht.
|
|
|
|
Jelle
|
mooi die luchtstromingsfilm
|
|
|
Jelle
|
Hier nog een leuke link voor windrichtingsbeeld/voorspelling zie: linkbedankt!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hoe staat het met binnenwater voor aankomende zaterdag?
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Morgen ochtend nog mensen vliegeren op Wijk? Wil er rond 10 uur zijn ongeveer!
|
|
|
TBK
|
Morgen ochtend nog mensen vliegeren op Wijk? Wil er rond 10 uur zijn ongeveer!
Altijd dezelfde die vrij hebben !
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Heb anders wel smiddags een bedrijfsuitje en s'avonds een feestje!
Zwaar hoor, studentenleven!
|
|
|
Ride
|
Hoe staat het met binnenwater voor aankomende zaterdag?
Ben gisteren even op Schel geweest. Gisteren lag er nog, voor zover het oog reikt, ijs. Is natuurlijk met die Zuidwesten wind richting Schel gedreven. Volgens mij is dat aankomend weekend nog niet weg. Was het maar waar.
|
|
|
TBK
|
Heb anders wel smiddags een bedrijfsuitje en s'avonds een feestje!
Zwaar hoor, studentenleven!
Ik ga ook maar weer naar school !
|
|
|
|
Pimp
|
Ik ga ook maar weer naar school !
Misschien helemaal niet zo´n gek idee.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
gerard get a life ....................................... ..............
|
|
|