Wie/Wanneer/Waar Egypte (even alles op een rijtje)

Gpostema

Maart 15, 2008, 02:45:11
edit2Rapporteer  
Ben het overzicht nu toch wel even een beetje kwijt  Tongue

- Ik zou graag willen weten wie er naar Egypte gaan:
- Van wanneer tot wanneer jullie naar Egypte gaan:
- Waar jullie naartoe gaan in Egypte (El gouna/ Hurghaha enz..)
- En waarom naar die bepaalde spot..

De meeste mensen waarvan ik nu weet dat die naar Egypte willen, willen naar El Gouna. Mijn vraag is nu waarom El Gouna en niet Hurghada? Qua water en lucht temperatuur zal het niet veel uit maken en beide spots zijn mooi.
Eén ding vind ik van Hurghada veel positiever en dat zijn de statistieken. De statistieken voor Hurghada zijn een stuk wind zekerder dan voor El Gouna, maar waarom dan toch naar El Gouna..?

Ik hoop dat iedereen die naar Egypte gaat hier zijn reisje wil posten. En als echt iedereen liever naar El Gouna wil, dan ga ik ook wel mee naar El Gouna hoor Tongue

Groet Gerben  Smiley
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #1 Maart 15, 2008, 03:04:17
edit2Rapporteer  
ik ga van 19 juli 2 weken naar El Gouna YeSS

waarom El Gouna?
na veel gelezen en gehoord te hebben van ander kiters lijkt mij dit de beste keus.
neemt niet weg dat Hurghada ook wel goed zal zijn. je moet tenslotte een keus maken.

Qua wind maakt het denk ik weinig uit, El Gouna en Hurghada liggen zo'n 35 a 40 km uit elkaar.

Ook het hotel telt bij ons zeker mee aangezien ik met vrouw en zoontje van 9 ga, die hebben tenslotte ook vakantie.
Ik zit in het Movenpick resort. Grin
Molliebollie

Antwoord #2 Maart 15, 2008, 04:13:28
edit2Rapporteer  
26 juni, 15 dagen, El Gouna (het plan is Three corners rihanna inn).
(HJ) MINI-ME

Antwoord #3 Maart 15, 2008, 18:53:49
edit2Rapporteer  
Ik ben bezig met een reisverslagje maar ben nog ff bezig met de edit van de foto's.
Dit verslag heb ik vorig jaar gemaakt over El Gouna.
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,24205.0.html
Een kennis van mij was in bijna dezelfde periode in Hurgada.
Hij was in Hurgada en had klachten over vlagerige wind en ik zat in El Gouna en dat was helemaal TOP. Bijkomende voordeel is dat je in El Gouna je vrouw/vriendin/kinderen gewoon "veilig" op het strand achter kunt laten zonder dat ze lastig gevallen worden en in Hurgada zou ik mijn hond nog niet los laten lopen  Undecided

Ik hoop maandag het reisverslag op het forum te kunnen zetten  ThumpsUp
Molliebollie

Antwoord #4 Maart 15, 2008, 22:25:54
edit2Rapporteer  
Ik ben bezig met een reisverslagje maar ben nog ff bezig met de edit van de foto's.
Dit verslag heb ik vorig jaar gemaakt over El Gouna.
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,24205.0.html
Een kennis van mij was in bijna dezelfde periode in Hurgada.
Hij was in Hurgada en had klachten over vlagerige wind en ik zat in El Gouna en dat was helemaal TOP. Bijkomende voordeel is dat je in El Gouna je vrouw/vriendin/kinderen gewoon "veilig" op het strand achter kunt laten zonder dat ze lastig gevallen worden en in Hurgada zou ik mijn hond nog niet los laten lopen  Undecided

Ik hoop maandag het reisverslag op het forum te kunnen zetten  ThumpsUp

Je had vorig jaar idd ook zo'n heel reisverslag gepost, toen ik het plan had naar El Gouna te gaan. Ben benieuwd.
Flip

Antwoord #5 Maart 15, 2008, 23:00:15
edit2Rapporteer  
Ik ga van 27 juli tot 10 augustus naar El-Gouna, hotel Three Corners Ocean View
(HJ) MINI-ME

Antwoord #6 Maart 16, 2008, 18:55:18
edit2Rapporteer  
Ik ga van 27 juli tot 10 augustus naar El-Gouna, hotel Three Corners Ocean View
Dat is een top hotel.. Heb ik vorig jaar ook gezeten. Je kijkt vanuit de 2 zwembaden zo op de kitestations en kan dus zo zien wanneer het tijd word om je cocktail te laten staan en de toktok te pakken   ThumpsUp
milamber

Antwoord #7 Maart 16, 2008, 22:31:39
edit2Rapporteer  
5 tot 20 april zit ik in El Gouna, Three Corners. Na het lezen van je revieuw Mini Me heb ik helemaal veel zin!
Youri Blokdijk

Antwoord #8 Maart 17, 2008, 04:14:28
edit2Rapporteer  
ik ga 8 mei 10 dagen naar El Gouna het three corners ocean view resort, leek mij de beste keuze na de reviews Joepie en dat voor 670 euries is niet verkeerd dacht ik YeSS ThumpsUp
Molliebollie

Antwoord #9 Maart 17, 2008, 05:02:39
edit2Rapporteer  
ik ga 8 mei 10 dagen naar El Gouna het three corners ocean view resort, leek mij de beste keuze na de reviews Joepie en dat voor 670 euries is niet verkeerd dacht ik YeSS ThumpsUp

eind juni voor 15 dagen Tree Corners Rihanna Inn, voor 710 euro is nog beter Wink
(HJ) MINI-ME

Antwoord #10 Maart 17, 2008, 06:01:02
edit2Rapporteer  
Veel plezier gasten en vergeet de gratis bar op het kitestrand niet..
Kun je lekker spaghetti of hamburger van BBQ eten en is onderdeel van all incl dus je kan je geld thuis laten  ThumpsUp
Molliebollie

Antwoord #11 Maart 17, 2008, 18:16:03
edit2Rapporteer  
Kun je lekker spaghetti of hamburger van BBQ eten en is onderdeel van all incl dus je kan je geld thuis laten  ThumpsUp

Is dat onderdeel van alleen Rihanna Ocean View? Of is dit ook onderdeel van Rhinanna Inn of Rihanna Resort?
-Mark-

Antwoord #12 Maart 18, 2008, 00:06:30
edit2Rapporteer  
13 mei 8 dagen panorama hotel
(HJ) MINI-ME

Antwoord #13 Maart 18, 2008, 00:13:44
edit2Rapporteer  

Is dat onderdeel van alleen Rihanna Ocean View? Of is dit ook onderdeel van Rhinanna Inn of Rihanna Resort?

Dat is onderdeel van de Rihanna Ocean view, Three corners ocean view, Rhiana Inn en het resort  loser
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #14 Maart 18, 2008, 02:03:03
edit2Rapporteer  
Vanaf 1 mei 8 dagen naar El Gouna in het Panorama Hotel ,heb nog wel twijfels over welke kites ik mee zal nemen ,ik heb maar ruimte voor twee kites ,ik twijfel tussen mijn
(Waroo) 7 en 9   of   9 en 14 mtr...
Huh
(HJ) MINI-ME

Antwoord #15 Maart 18, 2008, 02:23:03
edit2Rapporteer  
Vanaf 1 mei 8 dagen naar El Gouna in het Panorama Hotel ,heb nog wel twijfels over welke kites ik mee zal nemen ,ik heb maar ruimte voor twee kites ,ik twijfel tussen mijn
(Waroo) 7 en 9   of   9 en 14 mtr...
Huh

Gewoon de 9 en 14m2 en de 7m2 als handbagage...

Op de heen weg wordt gekeken naar gewicht en op de terug reis kijken ze nergens naar..

Op de heen reis was het gewicht van mijn travelbag 22 kg (shorty,baord,kites (10 en 14m2) schoentjes, harnas en short/lycra) Al mijn kleding had ik in een rugzak als handbagage (7 kg)
Heb niets extra betaald.. Gewoon tijdens het inchecken je extra handbagage achter een pilaar zetten en na inchecken weer pakken.
Op de terugreis had ik nog een kite extra en heb ik mijn kleding bij de travelbag in gedaan. Heb dit gedaan omdat ik wist dat ik niets zou hoeven te betalen. Die Egyptenaren kijken op terugreis nergens naar. Mijn travelbag had op de terugreis een gewicht van 36 kg !!!! Dus neem gewoon alles mee en probeer het te verdelen over je handbagage.
Die paar centen die je zou moeten betalen aan overgewicht is altijd goedkoper dan de huur van een kite of dat k.. gevoel wanneer je zonder kite komt te staan

Sherida

Antwoord #16 Maart 18, 2008, 02:31:16
edit2Rapporteer  

Is ook onderdeel van Rihanna Inn/ Resort. Heel relaxt, hoef je niet steeds terug richting het hotel/resort!

Oooh het stond d'r al loser
Molliebollie

Antwoord #17 Maart 18, 2008, 02:33:34
edit2Rapporteer  
Dat is wel heel relaxed.
Dat is het enige waar ik nog 'mee zat'.
Dat je lekker all inclusive zit, maar grotendeels op het strand bent en daardoor je all inclusive 'misloopt'. Maar als dat op het strand door gaat heb je inderdaad bijna geen geld meer nodig, tenzij je wilt duiken en naar Tavila enz. natuurlijk.
dk23

Antwoord #18 Maart 18, 2008, 19:16:08
edit2Rapporteer  

13 mei 8 dagen voor 550 euries
Molliebollie

Antwoord #19 Maart 20, 2008, 05:09:05
edit2Rapporteer  
Wij willen 7 april uiterlijk boeken, voor 15 dagen El Gouna (allinclusive) vanaf 26 Juni. (kosten rond de 700 euro)
diesel oo7

Antwoord #20 Maart 20, 2008, 19:03:55
edit2Rapporteer  
three corners ocean view van 13 tem 21 mei al inclusive
geboekt via happysports.nl
prijs 630euro
kites f-one bandit  11m en 9m
gijsv2

Antwoord #21 Maart 21, 2008, 18:13:27
edit2Rapporteer  
yo

27 mei, een week el gouna,

neem gewwon alles mee, 7-9-12 2 boards. Lekker proppen in de travelbag.
heb daar toch alleen maar een short nodig Smiley
Molliebollie

Antwoord #22 Maart 23, 2008, 07:21:27
edit2Rapporteer  
Geboekt! 24/06/2008 t/m 08/07/2008 (15 dagen) met drie man in Three Corners Ocean View.
Nu nog wind! Gekke was bij het boeken trouwens dat bij een vertrek om 26/06/2008 het noodzakelijk leek te zijn om AMS-LXR (Luxor) en terug te vliegen. Luxor is zo'n 4 uur rijden door het binnenland van Egypte naar El Gouna. Nu gewoon een vlucht AMS-HRG en terug Smiley

Wel nice voor 738,
(HJ) MINI-ME

Antwoord #23 Maart 23, 2008, 08:44:32
edit2Rapporteer  
Dat zijn goede vooruitzichten  ThumpsUp
Waarschijnlijk 5 kilo zwaarder na terugkomst  schater
Molliebollie

Antwoord #24 Maart 23, 2008, 19:14:41
edit2Rapporteer  
Dat zijn goede vooruitzichten  ThumpsUp
Waarschijnlijk 5 kilo zwaarder na terugkomst  schater

Ja, dat wordt keihard kiten ... of eerst heel hard afvallen voor de vakantie... zit nu al op de 95 en wil de 100 graag vermijden
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.