hier mijn nieuwe poging
lijken ze hier wel op?
Dit zijn de lijnconnecters van mijn Switchblade 3 die ik bijna een jaar gebruikt heb.
Als je goed kijkt, dan kun je zien hoe die lijnconnecters gemaakt worden. Ze pakken een dyneema lijn. (Er zit geen kern in die lijn). Als je de lijn inelkaar duwt, krijg je ruimte tussen de strengen. Het uiteinde van zo'n lijn steken ze een aantal cm vanaf het uiteinde door de lijn naar binnen. Dus je krijgt een lusje en een dikker stuk op die plek waar de lijn in de lijn zit. Dat stikken ze vervolgens vast en je hebt een mooi afgewerkt stuk connecter.
Ze hebben die connecters kort gehouden, dus je hebt maar een heel klein stukje waar de lijn niet dubbel is. Daarom is die daar dunner, en buigt die daar.
Die dyneema lijn is opgebouwd uit strengen. Zolang er geen strengen doormidden zijn is er niks aan de hand.
Als je op mijn foto kijkt, zie je bij 1 grijze lijn dat er iets uitsteekt. Dat is het uiteinde van de oorspronkelijk rechte lijn. Dat is dus niet een streng die kapot is. Het kan er soms wel raar uitzien.
Als je het niet vertrouwd kun je altijd je dealer er even naar laten kijken. Ik zou dan wel even een betere foto maken want jouw foto is niet echt duidelijk.
succes