Win een Best Taboo!

Rich

Berichten: 467
April 14, 2011, 17:02:36
edit2Rapporteer  
 
 

 
Let us know how you feel about your favorite Taboo size and we'll enter you into the prize draw to win the Taboo kite package of your choice.
 
The Taboo is uniquely designed to appeal to the broadest possible cross section of riders. Each size of Taboo is engineered to optimize performance for specific riding styles, so there's the perfect Taboo for every rider and every riding style. We want you to tell us what makes the Taboo the perfect kite for the way that you ride. Create a short review telling us how you feel about your favorite Taboo, what size you ride, how you ride, how the Taboo helps you express your style and why you love it.
 
Of course we don't just want to hear from happy Taboo owners, anybody can book a Taboo demo at their local dealer and write up a review. We don't care if you write your review, make a short video, send in a photoblog with captions explaining what you love about the Taboo, as long as you let us know how you feel about the Taboo you'll be entered into the competition. You can send your submissions including written reviews, photos and links to online video content directy via email to sc@pureactionsports.com
 
All entries will be hosted on http://www.bestkiteboarding.com/Taboo_review_competition_submissions Taboo review submissions page on the Best website and linked through to our Facebook page. Our team of judges will choose the winner based on how well we feel they have communicated the essence of the Taboo. All submissions will also be hosted via our Facebook Page  where you will be able to vote for your favourite entrant by using the 'Like' feature. A second winner will be chosen at random from the list of everyone who 'likes' the review chosen by our panel of judges.
 
It couldn't be any simpler.
1. Demo a Taboo
2. Submit your review, any type of review, written, photo, video.
3. Vote for your favorite on Facebook
 
The competition will end on 30th May 2011 with winners being announced shortly afterwards.
 
The 1st place winner will receive the Taboo and bar package of their choice, with the 'voting' winner receiving a 8m Taboo kite. All you have to do to win is write a review or vote for your favorite via Facebook.
 
---------------------------------------------------------
 
 
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 April 14, 2011, 19:22:59
edit2Rapporteer  
uhm, tis een nieuwe kite, vrij weinig mensen die er mee varen en dan moet je zeggen wat je favoriete taboo maat is...?
Vaag, maar wel leuk natuurlijk
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #2 April 14, 2011, 19:25:09
edit2Rapporteer  
Beetje valsspelen moet wel kunnen hoor, Grin
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3 April 15, 2011, 10:40:30
edit2Rapporteer  
@ Morres: ze hebben vast 1000 testexemplaren klaar liggen die je 3 weken vrijblijvend mag lenen, anders zou dit nooit uitvoerbaar zijn, Toch?  loser Tongue

Wat een domme actie van Best.
Nadenken doen ze blijkbaar niet op die marketing afdeling  ThumpDown ThumpDown ThumpDown
Rich

Berichten: 467
Antwoord #4 April 15, 2011, 14:29:04
edit2Rapporteer  
Hey Michiel eerst eens goed lezen voor je wat roept....

Nadenken wordt er zeker wel gedaan want we hebben al onze dealers Taboos geleverd speciaal voor deze actie die je dus uitvoerig kunt testen.
Nazar

Berichten: 385
Antwoord #5 April 15, 2011, 14:44:46
edit2Rapporteer  
NICEEEE!!!!!!! voor mij is 9m the best size Grin
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #6 April 15, 2011, 15:07:28
edit2Rapporteer  
Hey Michiel eerst eens goed lezen voor je wat roept....

Nadenken wordt er zeker wel gedaan want we hebben al onze dealers Taboos geleverd speciaal voor deze actie die je dus uitvoerig kunt testen.

Zet dat er dan bij en een Nederlands bericht was ook niet verkeerd geweest trouwens.
Rich

Berichten: 467
Antwoord #7 April 15, 2011, 15:21:46
edit2Rapporteer  
Hey Evan.....ook niet gelezen? Staat namelijk wel in het bericht.

"anybody can book a Taboo demo at their local dealer"
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #8 April 15, 2011, 15:30:01
edit2Rapporteer  
@ Rich:

Gezien het feit dat je bij of voor Best kiteboarding werkt (a.d.h. van zijn emailadres) had je best de moeite kunnen nemen het idd. even in onze moerstaal te vertalen, alsmede ook er expliciet bij vermelden dat deze uitleenactie ook voor de Nederlandse Best dealers geldt.

Iedereen kan een Engelse tekst Copy/Pasten van bijvoorbeeld kiteforum...
Rich

Berichten: 467
Antwoord #9 April 15, 2011, 16:01:42
edit2Rapporteer  
Hey Michiel, je hebt gelijk en zal ik de volgende keer zeker doen!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #10 April 15, 2011, 16:11:39
edit2Rapporteer  
Hey Michiel, je hebt gelijk en zal ik de volgende keer zeker doen!

Ik dacht werkelijk dat het om een Copy/Paste actie ging Tongue
Bijvoorbeeld en bekend kitemerk heeft die fout al eens eerder gemaakt: zij bieden een niet goed geld terug actie....maar niet in Europa. Dat heeft toen flink wat gezeur opgeleverd door de Engelse tekst klakkeloos over te nemen.

Ik ben eerlijk gezegd aangenaam verrast dat Best werkelijk Taboo's beschikbaar heeft om te kunnen testen voor deze actie. Dat is zelfs uniek te noemen
Buitengewoon zonde om dat niet grootser en duidelijker van de toren te roepen lijkt me.

Dat gezegd, je hebt een "edit" knop bij al je bovenstaande berichten, ook de eerste. Ik zou zeggen pas de tekst aan (nee, niet met Google translate) Wink
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #11 April 15, 2011, 17:00:53
edit2Rapporteer  
hey, misschien moet ik voortan lezen, leuke actie Smiley
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #12 April 15, 2011, 17:48:34
edit2Rapporteer  
hey, misschien moet ik voortan lezen, leuke actie Smiley

Haha, geldt ook voor mij Grin Wink
Alleen mei Inglies iz nod so goet  loser
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #13 April 15, 2011, 17:49:04
edit2Rapporteer  
Hey Evan.....ook niet gelezen? Staat namelijk wel in het bericht.

"anybody can book a Taboo demo at their local dealer"


ja, super mooie actie.
jammer dat onze locale dealer (surfcenter in steendam) er niet aan mee doet
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.