Ik lach met je mee morres...
Maar die C- shape, het kan... Maar ben je bereid om twee X zo hard afgestraft te worden, 3 kites aan te schaffen terwijl je met bv 2 sle, delta of bow kites, van 15 tot 45 kts vaart, sle/ bow/delta ( nee niet die drie hoekkige flying fart met stokkjes !) zijn zo veel makkelijker te relaunchen, hebben zo veel meer depower. En je loopt geen risico meer dat als je kite door je lijnen heen draait, dat de 5de lijn door je kite zaagt.
Over mystic... mijn mening, don't shoot.
Reis tassen en boardbags, bindingen en trapeses, top...
Voor wetsuites, kijk ik liever ff verder, geen goede ervaring mee, binnen een jaar kon ik nieuwe gaan aanschaffen...denk aan Ion, Xcell, ripcurl, billabong, c skins daar hoor ik goede verhalen over en net zo duur. Ion en Xcell heb ik zelf recente ervaring mee en vind het top merken!
Tip, koop niet meteen het laatst model 2012 collectie... Is onnodig duur en de overjarige modellen zijn meer dan 50% goedkoper... Tis ff zoeken maar de verschien tussen een 2010 en een 2012 pak, die zijn er... Maar vooral in de portemonne.
Je pak wordt een medium tall maat waarschijnlijk, board maat 130x 29 tot 135x40 max, kites 2x geen c shape: een 10 en een 7.
Btw over de c shape is echt geen blabla... Je bent gewaarschuwd. En het feit dat iemand een Delta