les nemen of set kopen?

Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #50 Juni 05, 2012, 19:52:52
edit2Rapporteer  
Nu is het duidelijk. Had de reacties globaal gelezen.

Verstandig dat je het op de juiste manier aanpak
truiy

Berichten: 10
Antwoord #51 Juni 05, 2012, 20:02:35
edit2Rapporteer  
Ik ben zelf afgelopen zomer vak. begonnen met lessen bij Moio Beachclub in Cadzand. Prima lessen en veel uitleg! Na 1 les heb ik een setje gekocht voor 400 euro. Na de 2e les met staan etc. kon ik het Nu ben ik een aantal maandjes verder en kan het prima op meren hier in de buurt! Dus gewoon eerst lessen daarna spullen kopen ThumpsUp
matta

Berichten: 195
Antwoord #52 Juni 05, 2012, 20:40:59
edit2Rapporteer  
@snackyman ???
ik ga les nemen in almere, en goedkoop gedrag??? les in Nederland in 100 euro duurder, en ik ben van het idee om een 2e hands set te kopen naar een nieuwe gegaan, het is waar dat ik niet het nieuwste en het beste hoef, maar is dat nodig zolang je geen sprongen van 30m maakt? ik wil het eerst goed leren en dat doe je niet bij windkracht 10 lijkt mij dus heb ik niet de allerbeste en duurste spullen nodig.
harde manier leren? ik heb het duurste les paket, waarmee je les krijgt totdat je het kan.
ik ben zelf dyslectisch maar ik dacht dat mijn plan nu best duidelijk was, maar speciaal voor snackyman een keertje helemaal:
1) les nemen in almere totdat ik zelf kan kitesurfen
2) bij de kiteschool een nieuwe/verouderde lesset kopen
3) op vakantie hopelijk veel plezier hebben van onze niewe kite set.

Wat je ook nog kan doen is tijdens je stage in Australië daar les nemen en daar veel gaan surfen (westkust is top!), beter weer, mooiere spots, meer ruimte, etc. etc.
dani-el

Berichten: 88
Antwoord #53 Juni 05, 2012, 20:52:30
edit2Rapporteer  
Pas maar op matta.... Wink



ik dacht dat mijn plan nu best duidelijk was, maar speciaal voor snackyman een keertje helemaal:
1) les nemen in almere totdat ik zelf kan kitesurfen
2) bij de kiteschool een nieuwe/verouderde lesset kopen
3) op vakantie hopelijk veel plezier hebben van onze niewe kite set.
bensdop

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #54 Juni 05, 2012, 21:45:43
edit2Rapporteer  
@matta ik ehb vandaag te hooren gekregen dat australie niet door gaat, nu zit ik in boise idaho waar geen water meer is Sad het goede nieuws is dat mijn ticket nu goedkoper is en ik 300 euro meer kan uitgeven aan het kitesurfen
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #55 Juni 06, 2012, 23:00:22
edit2Rapporteer  
Zou je niet beter kunnen sparen voor rijbewijs en of auto... dan hoef je niet met trein, paps /mams, broer/zus, buurman, verre vriend of vagebekende te vragen voor een lift... En je kan zelf bepalen waar je heen gaat....
kan aan mij liggen maar dat lijkt me nog een betere investering.  Wink
Maar ja wie ben ik. Grin
Maar mocht je met geld willen strooien: heb ik nog wel een laser 2000 en/of een bavaria 44 voor je in de aanbieding...  ervaring heb je al dus.. dan mag je wel ff door sparen. Lips Sealed
bensdop

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #56 Juni 07, 2012, 16:58:19
edit2Rapporteer  
rijbewijs ben ik al mee bezig en heb ik al betaald, mar dan zou er alsnog een ouder meer moeten rijden. en voor een grotere boot is weinig ruimte/geld want die is vast geen 1000 euro. en het is leuk om iets nieus te leren Smiley
dani-el

Berichten: 88
Antwoord #57 Juni 08, 2012, 09:28:01
edit2Rapporteer  
EJ ik wil die bavaria wel van je kopen voor 1k euri.
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #58 Juni 08, 2012, 09:55:27
edit2Rapporteer  
@snackyman ???
ik ga les nemen in almere, en goedkoop gedrag??? les in Nederland in 100 euro duurder, en ik ben van het idee om een 2e hands set te kopen naar een nieuwe gegaan, het is waar dat ik niet het nieuwste en het beste hoef, maar is dat nodig zolang je geen sprongen van 30m maakt? ik wil het eerst goed leren en dat doe je niet bij windkracht 10 lijkt mij dus heb ik niet de allerbeste en duurste spullen nodig.
harde manier leren? ik heb het duurste les paket, waarmee je les krijgt totdat je het kan.
ik ben zelf dyslectisch maar ik dacht dat mijn plan nu best duidelijk was, maar speciaal voor snackyman een keertje helemaal:
1) les nemen in almere totdat ik zelf kan kitesurfen
2) bij de kiteschool een nieuwe/verouderde lesset kopen
3) op vakantie hopelijk veel plezier hebben van onze niewe kite set.

Wat je ook nog kan doen is tijdens je stage in Australië daar les nemen en daar veel gaan surfen (westkust is top!), beter weer, mooiere spots, meer ruimte, etc. etc.

lol weet niet hoe lang je aan de westkust gaat zitten maar dan komen we elkaar misschien wel tegen met kitesurfen.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #59 Juni 09, 2012, 17:36:50
edit2Rapporteer  
rijbewijs ben ik al mee bezig en heb ik al betaald, mar dan zou er alsnog een ouder meer moeten rijden. en voor een grotere boot is weinig ruimte/geld want die is vast geen 1000 euro. en het is leuk om iets nieus te leren Smiley

tuurlijk is iets nieuws leren leuk... maar je hoeft er geen geld voor over de balk te gooien.
bensdop

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #60 Juni 11, 2012, 14:37:46
edit2Rapporteer  
dat is waar, maar is het verspilling als ik het leuk vind?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.