Kiten op IJburg

Jacqueline
Gast
Maart 16, 2005, 14:19:40
edit2Rapporteer  
Wie kan mij helpen???
Voor mijn afstudeervoorstel ben ik opzoek naar mensen die kiten op IJburg/ Blijburg. Of op andere plekken in de omgeving van Amsterdam.
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #1 Maart 16, 2005, 14:33:57
edit2Rapporteer  
ik kan je niet helpen, maar wat ben je aan het onderzoeken dan?
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #2 Maart 16, 2005, 20:02:30
edit2Rapporteer  
ik vaar op muiderberg en af en toe ijburg
Pitbul
Gast
Antwoord #3 Maart 16, 2005, 20:23:07
edit2Rapporteer  
Ja wat ben je aant studeren? Voor vragen kan je altijd terecht of ik antwoord heb de tweede vraag. Mijn msn pitbul_85@hotmail.com.

Groetjes Ben
ralph local@noordwijk

Antwoord #4 Maart 17, 2005, 15:57:57
edit2Rapporteer  
wij varen alleen met NO wind op eibrg
sjim
Gast
Antwoord #5 Maart 17, 2005, 17:20:14
edit2Rapporteer  
mensen, kiten op IJburg is verboden... Doe het dan ook niet, om meer gezeik te voorkomen!!!!!!!!!!!
Jacqueline
Gast
Antwoord #6 Maart 23, 2005, 18:39:07
edit2Rapporteer  
Beste Sjim,

Mag ik aan jou vragen waar er staat dat kiten verboden is op IJburg. Die informatie kan zeker nuttig zijn voor mijn onderzoek. Ik ben hier nu al een tijdje mee bezig, maar ik heb nog nergens gelezen dat het niet mag. Wel dat het daar gevaarlijk is vanwege de hekken in het water, maar zo ver ik weet word daar nog aan gewerkt.
Jacqueline
Gast
Antwoord #7 Maart 23, 2005, 18:52:55
edit2Rapporteer  
Ik studeer trouwens Leisure Management en ben voor mijn afstudeeronderzoek een doelgroep-, locatie analyse aan het maken over kitesurfers en dan met name over de kitesurfers uit de omgeving van Amsterdam.
En voor dit onderzoek moet ik in contact komen met zoveel mogelijk kiters die uit Amsterdam komen of op IJburg/ Ouderkerkerplas kiten.
slic

Antwoord #8 Maart 23, 2005, 22:12:41
edit2Rapporteer  
Ha Jacqueline,

ik ben vandaag voor het eerst dit seizoen weer eens gaan kijken bij de Ouderkerkerplas. Daar kan alleen van 15 April t/m 15 Okt. gesurft worden. Verder is het qua oplaten een beetje vergelijkbaar met Muiderberg. Een smalle strook gras, en in de zomer echt afgeladen druk. Ik denk dat het geen ideale spot is, wel wil ga ik nog een x kijken na 15 April. Zeker met Zuidenwind kan het best ok zijn.

Betere plekken voor mij vanuit Amsterdam ZuidOost zijn Almere (Almeerderzand, Zilverstrand) en Muiderberg. Verder rij ik met de kar met plezier naar Wijk aan Zee, of zelfs de Slufter/Autostrand.
ralph local@noordwijk

Antwoord #9 Maart 24, 2005, 20:13:03
edit2Rapporteer  
zuidenwind in ijburg... dan kan je er een speedwedstrijd houden
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.