Heej mensen,
Ik vaar met o.a. een Best Bularoo 10m uit 2007, hier heb ik een Best (50cm) bar bij ook uit 2007.
De laatste paar keer dat ik ben gaan varen reageerde mn kite vreemd toen de wind een beetje af nam, er stond nog wel net genoeg wind om n beetje te kunnen varen.. bij het op en neer sturen van mn kite reageerd hij heel erg langzaam als ik hem omhoog stuur! Hij valt dan meer terug naar achteren het windvenster in dan dat hij gewoon draait naar naar boven.. wat ook gek is, als ik hem op twaalf uur houd en ik trek mn bar volledig aan en houd hem aangetrokken dan zakt hij langzaam recht naar beneden in het windvenster, als ik mn bar aantrek gaat de kracht er dus uit terwijl als ik hem los laat er weer een beetje kracht in komt als hij onderweg is met naar boven sturen! Ik heb mn lijnen gewoon helemaal goed zitten dus daar kan het niet aan liggen..
Een vriend van me zegt dat hij het ook wel eens heeft gehad bij een kite van hem en dat hij zn lijnen 2 op 1 heeft laten zetten, en dat het toen over was!
Weet iemand anders ook iets van dit probleem en of dit de oplossing is? want met wind waar ik wel in zou moeten kunnen varen gaat het nu veel minder goed!
Alvast bedankt allemaal