Kiten St. Tropez

Formula1

Maart 23, 2007, 04:31:45
edit2Rapporteer  
Heej.
Nu ik zag dat er een topic werd gemaakt over kiten op Rhodos vroeg ik me af of er ook ergens rond St. Tropez gekite kan worden. Heb niks kunnen vinden op internet alleen dat er watersport mogelijkheden zijn en dan wordt alles opgenoemd behalve Kiten.

Alvast Bedankt
lodewijk
Gast
Antwoord #1 Maart 23, 2007, 04:41:33
edit2Rapporteer  
In de buurt van St. Tropez is een groot strand, daar is dan ook een kiteshop. Het is vlak bij St. Maxime enzo.
Ponk

Geen avatar

Antwoord #2 Maart 23, 2007, 05:05:21
edit2Rapporteer  
Was er twee jaar geleden een paar dagen, er was echt niemand die daar toen wat van af wist en al helemaal geen kiter te bekennen, de rest was er natuurlijk wel.
maar het zou er wel lekker kunnen. groot strand maar ook erg druk.

turbojerre

Antwoord #3 Maart 23, 2007, 05:10:21
edit2Rapporteer  
Frejus is er niet zo ver vandaan, enkel voor op de hoofdbaan te geraken vanuit st tropez is wel klotedruk altij.. http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=21570.0
kiter09

Antwoord #4 Maart 23, 2007, 15:04:54
edit2Rapporteer  
Ben daar ook geweest is  daar  (cry_kitesmiley) Ik ben naar Hyeres plage geweest Dit is een groot soort van schiereiland. Er werden daar vroeger altijd world cup windsuren gevaren. Met de Mistral is de wind daar aanlandig.
I ongeveer 30 a 40 minuten van st Tropez
vliegerik

Geen avatar

Antwoord #5 Maart 23, 2007, 15:06:50
edit2Rapporteer  
De golven zijn er nogal hoog dus wordt er meer gebodyboard. Kitesurfen wordt er volgens mij niet echt veel gedaan. Het is wel een leuke combi golven en kiten
Flof175

Antwoord #6 Maart 23, 2007, 17:15:01
edit2Rapporteer  
Ik ben er afgelopen zomer geweest.

Ik heb daar even gepraat met wat gasten van een windsurf verhuurzaak op het strant.
In de baai van St. Tropez is het in het hoogseizoen verboden om te kiten. Dit vanwege de drukte van alle bootjes en de veiligheid. De jongens van de surfzaak keken wel uit naar het najaar. Dan zou het helemaal top zijn daar, oa vanwege de baai en de verschillende windrichtingen waarbij je daar kunt kiten/surfen.
Een paar kilometer Noorderlijker zou je wel het hele jaar mogen kiten. Daar ben ik zelf niet meer naartoe gereden vanwege ontbreken van wind in die week.
boardergirltjuh

Antwoord #7 Maart 24, 2007, 02:54:09
edit2Rapporteer  
Ik ben ook op Hyeres (schiereiland) geweest..Is daar top, maar ook daar mag je beperkt, dus op een stukje strand (tussen de boeien) kiten etc.
Formula1

Antwoord #8 Maart 25, 2007, 01:08:37
edit2Rapporteer  
Dus je zou het gewoon moeten kunnen. Alleen een beetje druk?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.