Was er twee jaar geleden een paar dagen, er was echt niemand die daar toen wat van af wist en al helemaal geen kiter te bekennen, de rest was er natuurlijk wel. maar het zou er wel lekker kunnen. groot strand maar ook erg druk.
Ben daar ook geweest is daar (cry_kitesmiley) Ik ben naar Hyeres plage geweest Dit is een groot soort van schiereiland. Er werden daar vroeger altijd world cup windsuren gevaren. Met de Mistral is de wind daar aanlandig. I ongeveer 30 a 40 minuten van st Tropez
De golven zijn er nogal hoog dus wordt er meer gebodyboard. Kitesurfen wordt er volgens mij niet echt veel gedaan. Het is wel een leuke combi golven en kiten
Ik heb daar even gepraat met wat gasten van een windsurf verhuurzaak op het strant. In de baai van St. Tropez is het in het hoogseizoen verboden om te kiten. Dit vanwege de drukte van alle bootjes en de veiligheid. De jongens van de surfzaak keken wel uit naar het najaar. Dan zou het helemaal top zijn daar, oa vanwege de baai en de verschillende windrichtingen waarbij je daar kunt kiten/surfen. Een paar kilometer Noorderlijker zou je wel het hele jaar mogen kiten. Daar ben ik zelf niet meer naartoe gereden vanwege ontbreken van wind in die week.