|
tgroot
|
Ik pas ook, lijkt niks te worden. Morgen nieuwe kansen. Wie morgen zm?
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Hey Yoram, ik weet het.... maar vandaag zat ik voor m'n werk in Den Haag dus helaas geen tijd om tussen m'n afspraken door ergens anders heen te rijden... Morgen ga ik samen met een maatje en die moet op tijd voor zijn werk op de maasvlakte zijn, vandaar..... Dus het is genoegen nemen met de omstandigheden of niet kiten M'n maat kan vandaag toch niet. Dus ff afwachten wat de wind gaat doen en dan misschien toch nog even kijken op de zm vandaag.
|
|
|
D.D
|
En.... Weg was de wind!
Zaterdag
|
|
|
|
|
tgroot
|
Jup rond 12 uur met diverse anderen
|
|
|
|
|
|
Egbert1985
Geen avatar
|
Nog mensen naar Autoplaya vandaag? [/quote Ja ik ga er dalijk al heen, voor 10en wil ik al daar zijn!
|
|
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Vind t ook nu weer tegenvallen eigenlijk. Ik ga morgen maar, als t dan net zo gaat als afgelopen dagen dan blijven er van de huidige voorspelde wind misschien/hopelijk nog 25 knopen over... Edit: nu wel een lekker windje eigenlijk, helaas voor mij nu te laat...
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Zo... Maar dat was echt ff lekker!!! Goed gepowerd met de 10 aan korte lijnen op het het vlakste water Ever!!!
|
|
|
HansNet83
Geen avatar
|
En lekker rustig op de Slufter ! ... ging goed met de 9,5 ... en inderdaad vlak water, en de golfjes waren op te zoeken !
|
|
|
Egbert1985
Geen avatar
|
was heerlijk, met een 12 gepowered precies lekker, wel een beetje klotbak bij oostvoorne autostrand, maar met zn 4en in de zon kiten, hmmm lekker ^^
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Die 2km lange geul van sluf richting de knik van mv2 was echt retegeil vlak!!! Spiegeltje vlak!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Lekker met de 11 gepowerd en super vlak met opkomend tij. Lekker oefen windje om de uitgehaakte trix te doen.
Ik had de middag ervoor vrij genomen en geen spijt van gehad. Zonnetje mocht er ook zijn
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
zaterdag nog mensen op Slufterrrr? best briesje hoor!
Uiteraard! Even loopen lijkt me. En voor hufter spelen natuurlijk.
|
|
|
flupje
|
Morgen ook naar de Sluf. Trek mijn droogpak alvast thuis wel aan voor de regen
|
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Droogpak? Vorige week heb ik gewoon mijn wetsuit weer aangedaan en dan was nog prima! ik heb mijn droogpak weer even ver weggestopt. vandaag barbecue mee, emmertje, schepje, luchtbedje mee spelen maar!
|
|
|