|
|
monotom
|
Hangt er wel vanaf naar welk weerbericht je kijkt. Mjah, uitgaan van de meest positieve toch?..
|
|
|
monotom
|
Paars willen we zien!! Al wordt het dan wel windsurfen, met 10m2 als enige kite
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Zo op weg naar de slufter en wachten tot het front gepasseerd is. 5-6-7-8 gaan mee, just in case
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
dat buien front heeft in frankrijk al voor windsnelheden van over de 110km/h gezorgd.... neem allen je 5m mee
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik moet zo vliegen. Zag net wat vliegtuigen de lucht in gaan. Behoorlijk wat "beweging", wind is duidelijk niet zuiver op de kop op de Kaagbaan....
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Captain ging net aan boord met natte oksels en zweet op z'n bovenlip. Geen goed teken AJ?
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Zo was aardig gek op sluf! Eerst met zon gevaren , toen kwamen de buien en de wind! Maar was nog goed te varen met de 9. Helemaal gedepowerd kwam ik niet eens de lucht in! Maar iedereen was van het water dus ben ook maar gestopt. Stoten waren wel bizar hard!
|
|
|
KiterHans
|
Tot hoe laat heb jij gevaren Markus?....die kite van jou heeft wel een heel erg goede high-end
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Ben rond 15:30 van water gegaan, met nog 2 belgen. High end is erg hoog ja, die 40 kn. geloof ik wel, die ze opgeven. Maar dan wel constante wind en niet van die gekke vlagen.
|
|
|
Lisa22
Geen avatar
|
Vanavond is het mij te heftig! Enjoyy voor wie er wel gaat! Doe voorzichtig! Morgen ziet het er beter uit volgens mij ...
|
|
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
zekersssss! heb er zin an. wordt een toppertje, perfecte stabiele wind, opkomend water, cleane golven (schansjes!) en geen regen. het wordt er 1 om in te lijsten. ik ga morgen de 15 mtr. aantikken, wie daagt mij uit? Je hebt toch alleen een 10 en een 8m2? @ Ron Ik heb nog een afspraak in Delft maar hoop rond 12u te landen op de Sluf........Michiel begrijp ik nu echt dat................... ja echt? Je bent erbij?
|
|
|
|
Yoram
|
Morgen ook weer ergens present Whahahaha bedankt he yoram! Lol
Haha geen dank
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Kom morgen ook ff koekeloeren Kan ik Yoram meteen even een paar klappen geven voor het posten van die foto
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Misschien morgen na het werk nog even twee uurtjes naar de zandbrommer. Het is helaas wel steeds vroeger donker
|
|
|