-Tony-
Geen avatar
|
Weet iemand wat de status is van kitespot Medemblik? Ik reed er vorige week langs maar herkende het bijna niet meer terug, er zijn allerlei dijken neergezet op de plek waar je normaal kon varen. Schijnt een groot natuurgebied te worden oid?
|
|
|
@LaurenS
|
Matig windje hoor morgen, pas in de avond gaat het een beetje waaien volgens windf en windg maargoed we zullen zien.
Tjeeeew Tim , zo wordt het natuurlijk nooit wat...... Ik zie toch echt overal overdag 5 Bft in de middag toenemend naar 6 bft.... Nu nog kijken of het een keer gaat gebeuren....
|
|
|
Pimp
|
Ga jij nog varen pimp morgen ???? of heb je tegenwoordig ook een hond ??? toid niet meer gezien
pb-tje!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net naar de doktor geweest en ik heb een pees/spier blessure kan er gelukkig gewoon mee kitesurfen .. Morgen ziet het er redelijk uit volgens Theyr.tv Als het morgen een beetje goed waait ben ik om een uurtje of 14.00 op Schellinkhout .
|
|
|
@LaurenS
|
Ah Mr Schellinkhout is terug ,goed te horen Frank dat het meevalt Wel raar,tintelingen met een spierblessure Ik neig toch weer naar Wijk,er staan niet te hoge golven(max 1m) achter de pier vlak...... Een ding weet ik wel,ik sta er vroeg op want ik wil geen seconde missen morgen als er wind staat .Hopelijk niet teveel zuid want dan rijd ik door naar Mirns
|
|
|
Michael van der Hoek
|
Hopelijk savonds dan maar weer een keertje.. overdag moet er natuurlijk weer gewerkt worden!
|
|
|
DM2008
|
Hopelijk savonds dan maar weer een keertje.. overdag moet er natuurlijk weer gewerkt worden!
Ik hoop dat de wind ´s avonds aanhoudt. En dat het toch niet regent, ik haat dat. Wijk of Schel, that´s the question...
|
|
|
Michael van der Hoek
|
voor mij wordt het zoiezo me eigen spotje, regen mag wel maar niet te hard. Liever droog natuurlijk maarja.. ben al blij met wat wind! 2 weken niet gevaren!!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zo vroeg mogelijk naar schellie wanneer er wind staat dan...7m ook maar ff mee voor zekerheid en hopelijk valt de regen mee s'middags.
|
|
|
360
|
|
|
|
Vloot
|
Ga gelijk uit me werk dus ik ben om 9uur op Wijk aan zee
|
|
|
arie225
Geen avatar
|
pff.. ik ben vrij,,,,,,,, moet toch nog bij vandeberg zijn..
alleen geen idee of ik ga varen.. ga zeker wel ff kieken!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ga toch gewoon effies lekker naar Schellie man. Varen met die hap. Ik kan morgen niet, mijn dochter wordt 8 en we gaan lekker de hele dag met die meid de hort op. Citaat Daggie Mirns ?????? Nog nooit geweest veel over gehoord ??? Ik ben weleens op Mirns geweest. Vind ik ook een toffe spot. Goeie sfeer daar. Gewoon gaan Richard. En anders weer naar ons favoriete plekkie................................ ..Schellie
|
|
|
Langbeest
|
Lekker gaan Ries. Ik ben helaas op vakantie anders was ik ook gegaan.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik ben weleens op Mirns geweest. Vind ik ook een toffe spot. Goeie sfeer daar. Gewoon gaan Richard. En anders weer naar ons favoriete plekkie................................ ..Schellie Mirns is geen reet aan.
Tot 600 meter uit de kant heupdiep water. Vaak enorm vlak water. Regenbuitjes gaan meestal over lemmer en Stavoren. Parkeren is gratis. Prima restaurantje / snackbar. Goedkope minicamping aan de spot. Je kunt er alleen maar met oost / zuidoost / zuid / zuidwest / west varen. Noordwest gaat ook nog maar wordt dan enorm vlagerig. Al met al zo'n beetje de slechtste binnenwaterspot van NL. @Richardt ik denk dat je nooit weer ergens anders wil varen als je een keer op mirns hebt gevaren echt een TOP spot En heel gezellig!!!!!! Lijkt me wel eens geinig voor een keertje Mirns , hangt alleen van mijn chaufeur (teigertje) af. Even morgenochtend kijken waar het minste regen is
|
|
|
martijnc
|
volgens mij word het in de avond alleen goed
|
|
|
@LaurenS
|
Volgens mij niet,ik sta erop om 12 uur ,wat meer west in de wind en knallen met die hap
|
|
|
Haring High Richardt
|
Volgens mij niet,ik sta erop om 12 uur ,wat meer west in de wind en knallen met die hap Geen daggie Mirns voor de gein ???
|
|
|
@LaurenS
|
Geen zin om dat pokke eind te rijden. Waar gaan jullie heen haringhapper als het geen Mirns wordt........?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Heb om 09.00 uur afgesproken met de azijnzeiker maar die is er nog niet. Tis 5 kwartiertjes rijden naar Mirns en op dit moment waait het nog niet dus wat mij betreft
|
|
|
|
Flinty
|
Vanmiddag vrij genomen van werk, dus hopen dat zandvoort aan gaat trekken naar een mooie woei!!
|
|
|
|
Flinty
|
Altijd spannend toch destination unknown
|
|
|